Payoneer realizovao još jedan vebinar na našem tržištu: Kako pronaći nove klijente online
Postoji bar nekoliko načina da unapredite svoj biznis i proširite bazu potencijalnih i sigurnih klijenata, zaključak je vebinara „Kako privući nove klijente online — 3 taktike generisanja lidova“, koji je nedavno održan u organizaciji kompanije Payoneer.
Bez obzira da li radite kao web developer ili imate školu stranih jezika, usluge koje nudite ili proizvod koji prodajete bez sumnje mogu naći put do većeg broja potencijalnih klijenata koje relativno lako možete preobratiti u sigurne. Da bi se to desilo, potrebno je da primenjujete neke od saveta i primera koji su sa učesnicima Payoneer-ovog vebinara podelili dvojica eksperata iz oblasti online marketinga i e-commerca – Dimitrije Ostojić, sertifikovani konsultant za konverziju i marketing automatizaciju i organizator LeadCon konferencije i Ognjen Vuković, konsultant u domenu SaaS i e-commerce industrije.
Kako do novih online klijenata – praktični saveti
Da biste bili uspešni, potrebno je da znate kako funkcioniše lead generation procedura – na koji način da generišete što veći broj osoba i kompanija koje će se zainteresovati za vas i vaš proizvod ili uslugu. Ključno je, kako su dvojica stručnjaka istakli, da im ponudite vrednost kroz koju vi sebe predstavljate, a u kojoj oni vide šansu za lično unapređenje ili poboljšanje svog biznisa.
Upotrebite „lead magnet“ da biste stupili u kontakt
Prvi način je tzv. lead magnet delivery, koji počiva na dokumentu koji će zainteresovati potencijalne klijente, u smislu da su za taj dokument spremni da „plate“ svojim kontakt podacima. „Kako da izaberete najbolje plug in-ove za WordPress“ Klinknite ovde“ savršen je primer tehnike „lead magnet delivery“. Naime, nakon tog priželjkivanog klika, automatski se otvara prozor za upisivanje e-mail adrese interesenta koji je poželeo da ima baš taj dokument koji vi nudite. Ovo je način da dođete do kontakta potencijalnog klijenta za koga znate da vam je potrebna vaša pomoć i njime otvarate prostor za buduću saradnju. Naravno, u navedenom slučaju uslov je da budete stručnjak za IT, ali ovaj metod primenljiv je na svaku drugu industriju. Da ne zaboravimo, taj dokument može biti, kako je na vebinaru navedeno, lista resursa, check liste, eBook, forme, infografici, giveaway, sve ono što klijentu može koristiti.
Zakazivanje besplatnih konsultacija jedan je od proverenih načina da dođete do novih kupaca vašeg proizvoda ili usluge. Sve što je potrebno jeste da pojačate saobraćaj ka svojoj stranici ili landing page-u, postavite online upitnik radi upoznavanja sa „problemom“ ali i lakše kvalifikacije osoba koje dođu na vašu stranicu, zakažete sastanak u terminu koji odgovara potencijalnom klijentu, a nakon toga je sve ostalo na vama.
Vebinari i dalje „rade“
Vebinari takođe pružaju odličnu priliku da vaše usluge i proizvode pokažete u najboljem svetlu i ostvarite neku vrstu neposrednije komunikacije sa vašim budućim klijentima. Da li ćete ga držati sami, ili ćete okupiti kolege iz kompanije koje mogu konkretnije da pojasne zašto je baš vaš proizvod ili usluga pravi izbor za njih – na vama je. Naravno, i vebinar, kao i sve gore navedeno samo je prvi u nizu koraka ka osvajanju novih korisnika i proširenja portfolija vaših kupaca.
Dajte im da probaju
Free trial ili besplatno korišćenje jedan je od proverenih načina da svoj proizvod predstavite potencijalnom kupcu koji će se, praktičnom upotrebom, uveriti u njegove performanse i kvalitet, nakon čega može doneti odluku da, nakon isteka probnog perioda, taj proizvod i kupi. Iako je ovo u prethodnom periodu bilo vezano za IT sektor, u poslednje vreme sve je više kompanija iz drugih industrija, koje su, u trci za novim konzumentima, počele da nude svojim potencijalnim korisnicima „oročenu probu“.
I poslednji, ali daleko od najmanje važnog – affiliate outreach. Ovaj vid proširivanja baze potencijalnih klijenata oslanja se ljude ili biznise kojima dajemo određeni procenat za svakog klijenta kojeg dovedu, odnosno za svaki proizvod koji prodaju. Vaš biznis je utoliko sigurniji, budući da se novac ne daje unapred, već se plaća po učinku, tek nakon završenog posla.
Šta je sa naplatom?
Privlačenje novih klijenata svakako predstavlja izazov i zahteva određenu dozu kreativnosti i fleksibilnosti u svakodnevnom radu, a mnogi dodatne napore ulažu kako bi pronašli pouzdani i efikasan sistem naplate, naročito ukoliko su sa svojim proizvodima ili uslugama prisutni na globalnom tržištu. Payoneer svojim korisnicima pruža jednostavna i ekonomična rešenja, a budući kompanija da posluje sa preko 4 miliona korisnika iz 200 zemalja, može se pohvaliti stručnošću i zavidnim iskustvom na polju međunarodnog poslovanja.
Misija Payoneer-a je da osnaži sve pojedince i kompanije da idu korak dalje, a vebinari, e-knjige i događaji koje Payoneer organizuje, samo su neki od načina pomoću kojih ova kompanija podržava lokalne preduzetnike i omogućava im da steknu dragocena znanja i od svojih kolega širom sveta usvoje najbolje prakse, a sve u clju unapređenja njihovih biznisa.
U Srbiji, kompanija je već pomogla mnogim preduzetnicima da se probiju na lokalna tržišta. Tu su pružaoci usluga, kompanije za softverske usluge, digitalni biznisi, firme za internet prodaju, oni koji se bave izdavanjem kuća za odmor i mnogi drugi koji svoja prekogranična plaćanja obavljaju preko Payoneer platforme. Kako domaće tržište smatra jednim od ključnih, kompanija je specijalno za svoje korisnike nedavno pokrenula lokalni sajt, a postoji i Facebook grupa koja broji preko 10.000 članova.