Šta skloniti sa LinkedIn profila
LinkedIn se u ovom trenutku može pohvaliti sa 187 miliona članova od kojih je većina tamo kako bi našli novog poslodavca. Kako je broj profila zaista impozantan, dešava se da su neki pridevi kojima opisujemo svoje poslovno umeće postali izlizani i nepotrebni i čak kontra-produktivni.
Nicole Wiliams iz LinkedIn-a je napravila top-listu nepoželjnih reči, prideva i opisa, koji nikako ne bi smeli da stoje na vašem profilu ako želite da vas poslodavci zapaze u pozitivnom smislu:
- Kreativan
- Organizovan
- Efektivan
- Motivisan
- Bogato iskustvo
- Inovativan
- Odgovoran
- Analitičan
- Dobro pamćenje
- Rešavanje problema
U nekim zemljama postoje posebno nepoželjne reči tako da je u Brazilu naročito loše ako napišete da volite da eksperimentišete, a u Egiptu I Indoneziji nikako nemojte koristiti izraz Multinacionalan. U Španiji izbegavajte pridev Specijalizovan.
Neke reči koje su prošle godine bile na listi pale su na 11-to I 12-to mesto, ali se preporučuje da ih I dalje ne koristite:
- Komunikacijske veštine
- Dinamičan
U objašnjenju se navodi da navedene reči podsećaju poslodavca na njihove antonime (reči suprotnog značenja) tj. ako naglašavate svoju Organizovanost poslodavac će pomisliti da ste potpuno neorganizovani.
Izvor: Linkedin