Zašto mladi ljubav traže na platformi Facebook?
Već se neko vreme tvrdi da na Facebook mreži nije ostao niko osim staraca, ali to izgleda nije sasvim tačno. Budući da im dejting aplikacije ne pružaju ono što im je potrebno, mladi ljubav sve češće traže baš na ovoj društvenoj mreži.
Dok im roditelji razmenjuju Messenger poruke s prijateljima iz srednje škole, mlađi tragaju za romantičnim podsticajima. Aplikacije kao što su Hinge, Tinder i Bumble su napravljene baš za tu vrstu potrage, ali su mnoge poslednjih godina počele da korisnike bombarduju reklamama i da traže novac za opcije koje su na društvenim mrežama besplatne. Facebook vam istina ne nudi spisak potencijalnih partnera koji su blizu, ali vam ne traži ni svakojake sume novca.
Mlađe generacije kažu i da dejting aplikacije i algoritmi stvaraju osećaj kao da je potraga za ljubavlju neka uvrnuta igra, a da je ljubav sama nešto što mora da se zaradi. Naizgled beskonačne opcije na dejting aplikacijama nisu dobre ni za mozak, a tvrdi se da je Facebook Dating nešto drugačiji svet.
Nije ovo ništa novo – online romanse dobile su u septembru 2019. još jednu dimenziju, budući da je Facebook tada pokrenuo Dating sekciju. Facebook Dating je prvo bio dostupan samo u Sjedinjenim Američkim Državama, ali se onda raširio svuda.
Tokom poslednjih godinu dana broj poruka na Facebook Dating između korisnika starosti od 18 do 29 godina je porastao za 24%. Mnogi se vraćaju na Facebook Dating svakog meseca. Profil se lako pravi, a korisnici se povezuju ina osnovu stvari koje ih zanimaju na Facebook-u. Aktivnosti se ne prikazuju na glavnom Facebook profilu, budući da su dve strane ove mreže potpuno odvojene. Sve je potpuno besplatno, a reklame ne iskaču iz svake poruke.