BIZIT 11 - prvi dan

3 razloga zašto treba da usavršite poslovni Excel

Nije tajna da je Microsoftov Excel alat broj jedan u mnogim poslovima današnjice. U zavisnosti od posla kojim se bavite, sigurno ste se do sada susreli sa njim, bilo pri unosu podataka ili korišćenju informacija, a vrlo verovatno i pri kreiranju čitavih dokumenata ili tabela.

Untitled design (17)

Ono što je sigurno, bilo da počinjete da ga koristite ili ste redovni, želite da budete bolji u njegovom korišćenju! Ovo su tri razloga zbog čega…

Brzo navikavanje – visoka kriva učenja

Excel iako izuzetno kompleksan „ispod haube“ za najosnovnije unose veoma je lak, pa na gotovim tabelama može raditi svako. Bitnije od toga je da nakon prostog unosa veoma brzo se možete navići na njegovo okruženje i početi da ga koristite na pravi način. Obavezno je zato naučiti dobre osnove, na pravi način, što će vam kasnije olakšati dalje korake.

Podaci i informacije nisu isto – neka Excel odradi „prljavi“ posao za vas

Excel kroz svoje alate svaki podatak stavlja u odgovarajući kontekst u odnosu na situaciju, pa tako kreira prave informacije. Sa gomilom sirovih podataka niko se ne može snaći. Ručna klasifikacija traje satima ili godinama u zavisnosti od zadatka. Neka Excel obavi posao za vas. Upravljajte infomacijama, prestanite da se mučite sa podacima! Za to vam je potrebno naprednije znanje poslovne upotrebe Excela.

Pročitajte i:  Upravljanje greškama u Excel izveštajima

Grafik govori više od hiljadu informacija

image_9

Prosto i jednostavno, kada hoćete nekome da prikažete vaš rad, saopštite informacije, neka to bude grafički. Ljudi više vole sliku, lakše je pamte, bolje razumeju. Zašto da im pričate o procentima tržišnog udela kada u lepoj „piti“ mogu videti lako gde se nalazite u odnosu na konkurenciju, trend određene pojave ili tome slično. Ukoliko dobro organizujete od starta svoje tabele i redovno je „hranite“ podacima, uvek će vas spremno čekati neki od grafika.

Kako biste Excel koristili na pravi način i vašu produktivnost svakodnevno uvećavali, potrebno je da učite od najboljih. Zato vam predlažemo obuku poslovnog Excela „Kreiranje informacija i poslovno odlučivanje“ iza koje stoji projekat „Poslovni Excel“.

Ono što nam se svidelo kod ovog projekta i što ga ističe u masi „školskih“ kurseva, jeste praktičnost, inovativnost i detalji. Na strani praktičnosti je što se ne radi po „excel bibliji“ već na praktičnim poslovnim problemima i primerima. Predavač iz privrede, preduzetnik i visoki funkcioner velikih domaćih kompanija ovde stupa na scenu. Kada je u pitanju inovativnost reč je o načinu izvedbe obuke, odnosno webinara koji je organizovan za sve polaznike, a koji ih po potrebi upućuje u osnove Excela, kako bi svi zajedno bili produktivniji na samom kursu.

Pročitajte i:  Grupisanje redova i kolona u Excel izveštajima

Pored toga tu je i „Vaš Excel majstor“ podrška koju dobijate uz kurs, o kojoj više možete videti na njihovom sajtu. Kada je reč o detaljima, predanost možemo videti na blogu pod imenom Poslovni Excel, a na kom besplatno nalazite mnogo potrebnih lekcija. Za vas su dali i rešili primer stručnog Excel testa koji je obavezan na razgovoru za posao sve više poslodavaca.

Unapredite svoje znanje, neka Excel bude ključ vaše produktivnosti koji će vam uvek biti pri ruci!

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,