Na Facebook odlazi 14 posto onlajn vremena
Najpopularnija destinacija na internetu je Facebook, gde ljudi troše 14 odsto svog “onlajn vremena”, podaci su istraživanja koje je sprovela banka Citigroup.
Do tih podataka došla je, jer je rešila da razjasni čime za bave ljudi kada idu na globalnu mrežu, prenosi agencija Tanjug.
Drugi po popularnosti je You Tube na kome korisnici provode 6,2 odsto vremena.
Pre pet godina korisnici interneta u svetu trošili su na Facebooku ukupno 2,2 odsto vremena koje su provodili onlajn. To je bio tek sedmi po popularnosti sajt u svetu. Facebook je sada, sa 14 odsto vremena koje ljudi provode na njemu, više nego dvostruko posećeniji od najbližeg konkurenta, You Tubea.
Facebook je lider po popularnosti i među korisnicima mobilnih uređaja. Na tom sajtu ili aplikacijama korisnici provode više od 20 odsto od ukupnog vremena na mreži.
Za pet godina desetina najpopularnijih sajtova radikalno je promenjena. Najpopularniji sajtovi postale su socijalne mreže i različiti servisi, pokazalo je ovo istraživanje.