BIZIT 2024

OTP CONNECT IDEATON: Odabrani finalisti Izazova “Kažeš inovacija, misliš aplikacija”

Ideaton prvog Izazova “Kažeš inovacija, misliš aplikacija” u okviru inovacionog ekosistema OTP Connect OTP banke, održan je proteklog vikenda u Beogradu u prostoru ICT HUB-a i trajao je 48 časova tokom kojih su odabrani finalisti: tim Bezimeni IT (Milan Popović, Mila Jovanović, Miloš Todorović), Inclusio (Rastko Damnjanović, Luka Nikolić i Maksim Kostić) i Fonkid (Lazar Cvetković, Mihailo Marčetić, Marko Savićević i Vladimir Lazarević).

PCPress.rs Image
Foto: Nikola Živić

U konkurenciji je bilo devet iskusnih timova koji se bave različitim vrstama dizajna i razvojem mobilnih aplikacija – app, web, UX, kao i product development-om, a njihov zadatak na ovom ,,interaktivnom takmičenju“ bio je da osmisle dizajn i funkcionalnosti za Junior m-bank aplikaciju, kao nastavak unapređenja jedinstvene i, na domaćem tržištu, prve debitne kartice za decu od 11 do 18 godina, OTP Junior Mastercard kartice.

Žiri u sastavu dr Madlena Dašić, profesorka na Univerzitetu Metropolitan, članica ULUPUDS-a, Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala OTP banke, i Nataša Rađenović-Živanović, Chief Innovation Officer OTP banke, imao je zaista težak zadatak da izabere rešenja koja najviše odgovaraju zadatoj temi Izazova, imajući u vidu veliku inovativnost, kreativnost i raznolikost koju su pokazali.

PCPress.rs Image
Foto: Nikola Živić

Timovi su predložili inovativne koncepte rešenja sa funkcionalnostima adekvatnim za uzrast dece koja će je koristiti. Kada je reč o žiriranju predstavljenih rešenja, ocenjivala se jačina dokaza istraživanja potreba korisnika, inovativnost, primena, funkcionalnosti, dizajn i kvalitet rešenja.

Sledeći korak izabranih finalista je faza Razvoj ideja, višenedeljni proces tokom kog će raditi na testiranju pretpostavki svojih ideja kroz eksperimente i izradu dizajnerski kompletnog rešenja, spremnog za razvoj koji će sprovesti interni tim banke. Finalna faza je Demo dan kada će validirana rešenja timova biti predstavljena i kada će ujedno biti odabrana najbolja rešenja tokom maja.

PCPress.rs Image
Foto: Nikola Živić

Odabrani timovi dobijaju po 3.000 evra za dalji razvoj dizajna i validaciju svojih rešenja, dok će u finalu pobednički tim biti nagrađen sa dodatnih 5.000 evra,  drugoplasirani sa 3.000 evra, a trećeplasirani sa 2.000 evra. Pored toga, OTP banka svim učesnicima pruža mentorstvo i podršku tokom celokupnog razvoja aplikacije.

Pored takmičarskih timova, na Ideatonu je učestvovao i tim mladih inovatora, srednjoškolaca, koji su kao i  takmičari radili na razvoju svoje ideje na temu Izazova, a revijalno su je predstavili i pobrali sve simpatije. Pored rada na svojoj ideji, imali su i veoma važnu ulogu, pružili su takmičarima uvide kako mlade generacije razmišljaju i vide banke, koje su njihove potrebe i šta očekuju od bankarske aplikacije.

PCPress.rs Image
Foto: Nikola Živić

Sve vreme trajanja Ideatona, timovi su imali mentorsku podršku eksperata banke koji su im pružali neophodne informacije u vezi sa bankarskim poslovanjem, digitalnim bankarstvom i specifičnostima Junior kartice.

Ovaj izazov OTP banke, Kažeš inovacija, misliš aplikacija,predstavlja šansu učesnicima da se pridruže u redefinisanju bankarstva za sledeću generaciju!

Inovacioni ekosistem OTP Connect predstavlja sveobuhvatni program koji inovatorima omogućava direktnu komunikaciju, povezivanje i saradnju sa OTP bankom, testiranje i implementaciju rešenja u okviru sistema banke, kao i povezivanje radi potencijalne saradnje sa klijentima banke. Nastao je s ciljem umrežavanja startap i tehnološke zajednice i finansijskog sektora. 

PCPress.rs Image
Foto: Nikola Živić

Izazov u okviru inovacionog ekosistema OTP banke realizuje se uz podršku kompanije Mastercard i ICT HUB-a. 

Šta je OTP Junior Mastercard kartica?

OTP Junior kartica nudi niz pogodnosti za korišćenje, kako za roditelje ili zakonske zastupnike, tako i za decu koja je koriste.

Predstavlja izuzetno praktično rešenje za svaki dan, u kom dete samostalno obavlja različita plaćanja neophodna za njegove potrebe kao što je džeparac, užina, knjižara, plaćanja tokom boravka na ekskurziji u zemlji ili inostranstvu, online plaćanja i podizanje novca sa bankomata.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,