Prva Facebook televizija sredinom avgusta 2017.
Facebook-ova televizija navodno ulazi u online vode sredinom avgusta 2017. godine, kažu stručnjaci te kompanije. Od partnera su tražili da pošalju prve epizode svojih najboljih TV serija, a sadržaji će biti napravljeni u kratkom formatu, što će učiniti da produkcija bude znatno jeftinija nego inače.
Projekat je trebalo da bude završen u junu 2017. godine, ali je potrajao više nego što je planirano, pa bi moglo da dođe do još nekih odlaganja. Kompanija Facebook finansira izradu originalnih programa, a planirano je da se prikazuju van news feed-a, u novoj video sekciji, koja će kompaniji doneti dodatni prihod od 70 milijardi dolara.
Nova video sekcija će korisnicima nuditi ciljane sadržaje, koji će biti formirani na osnovu korisničkog iskustva, pa se iz Facebook-a nadaju da će napraviti nešto bolje od Google-ovog YouTube-a, ali ne planiraju da se takmiče sa producentskim kućama kao što su Netflix, HBO i Showtime.
Iz Facebooka-a su odbili da komentarišu ovaj projekat, ali se definitivno zna da su naručeni kratki video sadržaji. Finansiranjem prvog seta epizoda bi trebalo da obezbede dovoljno materijala za testiranje, a još uvek ne postoje planovi o dugoročnom finansiranju konkretnih sadržaja.
Izvor: bloomberg.com