YouTube Premium i Music imaju 20 miliona pretplatnika
CEO Alphabet-a, Sundar Pichai, objavio je da su YouTube Premium i Music servisi na kraju četvrtog kvartala 2019. godine imali više od 20 miliona pretplatnika. Kada su muzički servisi u pitanju, to je znatno manje od Spotify-ja (113 miliona pretplatnika), Apple Music-a (60 miliona pretplatnika) i Amazon Music servisa (55 miliona pretplatnika), ali definitivno svrstava YouTube u red najvećih muzičkih streaming servisa.
Možda je čudno zašto Alphabet u pretplatnike za muzički servis uračunava i YouTube Premium pretplatnike, ali stvari postaju jasnije kada se zna činjenica da oni podrazumevano dobijaju neograničen pristup Music servisu.
I YouTube Live se kotira relativno dobro. On je na kraju prošle godine dostigao brojku od 2 miliona pretplatnika. Ispred njega su Hulu, sa svojim Live TV servisom (2.7 miliona pretplatnika) i Sling TV (2.69 miliona pretplatnika. Ipak, za kompaniju koja je relativno kasno ušla na ovo tržište, moramo da kažemo da je ostvarila odličan uspeh.
Sundar Pichai nije elaborirao kako su postignuti ovi rezultati, ali možemo da nagađamo o čemu se radi. Svi pomenuti servisi bili su naširoko reklamirani. Pokušaj pristupa Google Play servisu vodi prvo na Google Music, a kompanija se nije libila da „odreši kesu“ i da naširoko reklamira svoje servise tokom čitave prošle godine.
Izvor: Engadget