BIZIT Plus Seminar: Dostizanje novih visina u procesu prodaje sa AI

Kako AI tehnologije budu napredovale, i budu sve sofisticiranije i intuitivnije, one će preoblikovati prodajni pejzaž: od AI četbotova koji pružaju podršku u realnom vremenu do prediktivne analitike koja uvodi revoluciju u generisanje potencijalnih klijenata.

BIZIT Plus

Prema Gartneru, do 2028, 60% posla B2B prodavca biće obavljano korišćenjem generativnih AI tehnologija prodaje. McKinsey takođe predviđa da bi petina funkcija prodajnih timova mogla biti automatizovana pomoću veštačke inteligencije. Iako se procene razlikuju, zajednički pogled je sličan: AI prodajne tehnologije će imati revolucionaran uticaj na prodaju.

U međuvremenu, prodajni lideri, stručnjaci za pružanje usluga, menadžeri i prodavci, bore se da se prilagode. Razumevanje AI tehnologija i načina njene upotrebe, usvajanje AI alata i integrisanje veštačke inteligencije u trenutne i nove prodajne procese su među izazovima koje navode profesionalci za prodaju. Mnogi su preopterećeni, što je razumljivo, to zna svako ko je pokušao da bude u toku sa dostupnim AI alatima i njihovim mogućnostima.

Kako bismo adresirali ove teme i pokušali da olakšamo i razjasnimo upravo ove probleme menadžerima prodaje, liderima prodajnih timova, uspešnim prodavcima, vlasnicima biznisa i direktorima razvoja pripremili smo BIZIT Plus seminar „Kontekst prodaje“, koji će se 29. maja 2024. održati u beogradskom hotelu „Metropol“. Razumevanje svih faktora koji utiču na proces prodaje, među kojima je i veštačka inteligencija, biće teme predavanja vrsnih stručnjaka i eksperata u svojim oblastima čija izlaganja ne bi trebalo da propustite. U sledećim redovima vam prenosimo šta stručnjaci iz McKinsey-a preporučuju da možete odmah da uradite kako biste svoje prodajne snage pojačali snagom AI-a.

Pročitajte i:  AI testira reklame za vozila

Put napred: Šest AI strategija

Postoji šest stvari koje danas možete preduzeti u svojoj kompaniji da biste krenuli putem AI transformacije u prodaji i marketingu.

Sprovedite gen AI reviziju komercijalnih aktivnosti: Proceniti marketinšku i prodajnu tehnološku infrastrukturu i skupove veština; istražite kako vam open-source ili low-cost tehnološke kompanije mogu pomoći da implementirate gena AI.

Formirajte komercijalnu gen AI radnu grupu: Stvorite višefunkcionalni tim (uključujući, na primer, marketing, prodaju, cene i IT) da biste istražili mogućnosti gen AI-a i primenjivost testiranja pritiska u slučajevima komercijalne upotrebe.

Identifikujte lako ostvarive ciljeve na svom putu kupca: Potražite jednostavne, efikasne, pristupačne i niskorizične slučajeve upotrebe (kao što je automatizacija mejla za kontakt sa potencijalnim klijentima) i postavite zaštitu da biste ograničili rizik.

Pokrenite gen AI eksperiment (ili tri): Napravite dva ili tri testiranja zanimljivih slučajeva upotrebe u ciljanom delu ciklusa prodaje (kao što je top-of-funnel). Pratite rezultate i podešavajte za širu primenu.

Obučite svoj prodajni tim osnovama gen AI da biste podstakli eksperimentisanje: Ponudite radionice o osnovama gen AI da biste timu dali bolji osećaj za potencijalna korišćenja i samopouzdanje da započnu eksperimentisanje.

Pročitajte i:  Google je predstavio procesor za data centre i novi AI čip

Uspostavite gen AI smernice za svoj prodajni tim: Zabranite unos osetljivih podataka o klijentima u gen AI alate i postavite visoke zahteve za verifikaciju izlaznih podataka, posebno tamo gde će sadržaj biti eksterno vidljiv.

Pored trenutnih akcija, lideri mogu početi strateški da razmišljaju o tome kako dugoročno investirati u komercijalnu upotrebu AI-a. Biće važno da identifikujete koji slučajevi upotrebe su vredni ulaganja i koji vam mogu pomoći da se diferencirate na tržištu. Zatim odredite prioritete na osnovu uticaja i izvodljivosti.

AI se menja vrtoglavom brzinom, i iako je teško predvideti tok ove revolucionarne tehnologije, sigurno će igrati ključnu ulogu u budućnosti marketinga i prodaje. Lideri u ovoj oblasti će uspeti ukoliko se okrenu ka gen AI kako bi maksimizirali svoje operacije i iskoristili prednosti ovog napretka.

Više o ovim i sličnim temama na BIZIT Plus seminaru. Prijavite se već sada za ovaj jedinstveni samit znanja i iskustva o rešavanju univerzalnih problema koje generalno prodavcima kvare miran san!

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *