Bluesky planira da lansira DM za korisnike
Džek Dorsi je nedavno objavio da više nije član upravnog odbora kompanije.
Sve funkcije stižu u narednih nekoliko meseci
Ovaj decentralizovana društvena aplikacija najavila je da radi na novim funkcijama poput DM-ova, video sadržaja i unapređenih prilagođenih vesti. Kompanija je otvorena za korisnike u februaru i tvrdi da je porasla sa 40.000 na 5,6 miliona korisnika u jednoj godini.
DM-ovi su posebno značajno izdanje. Obzirom da su trenutno svi postovi na aplikaciji javni nova opcija DM-ova biće integrisana direktno u aplikaciju. Ove poruke će inicijalno biti dostupne samo jedan-na-jedan. Korisnici će moći da ograniče ko može da stupi u kontakt birajući između opcija otvoreno, samo pratilac i onemogućeno. Kompanija koristi open source okvir, ali razvoj DM-ova će prvobitno biti “van protokola”, tako da Bluesky može “iterativno” da ih stvara.
Video snimci su u pripremi, pri čemu Bluesky predviđa da se mogu deliti klipovi dužine do 90 sekundi. Kompanija istražuje niz ideja za prilagođene vesti, uključujući prostor za vesti u trendu, kreiranje vesti unutar aplikacije i opšte unapređenje otkrivanja vesti. Bluesky takođe uvodi OAuth protokol i nada se da će korisnici jednog dana moći da se prijavljuju na druge aplikacije i servise pomoću svojih Bluesky naloga.
Ni za jedno od predstojećih ažuriranja Bluesky-a još uvek nije naveden datum izlaska. Kompanija očekuje da će sve funkcije lansirati u narednih nekoliko meseci. Platformu je značajno podržao Džek Dorsi, suosnivač i bivši izvršni direktor Twitter-a. Međutim, Dorsi je nedavno potvrdio da više nije član upravnog odbora.
Izvor: Engadget