BMW kao rival za Uber i Lyft
ReachNow, servis za deljenje prevoza kompanije BMW, lansira novi servis u Sijetlu, čiji je cilj da konkuriše Uber-u i Lyft-u.
Tako će ReachNow korisnici, a za sada samo u ovom gradu, moći da vide opciju za deljenje prevoza u okviru prilagođene aplikacije, a koja im dozvoljava da pozovu prevoz, te zakažu vožnju do nedelju dana unapred. Vožnja će koštati 2,40 dolara po pređenoj milji, te još 0,40 po minutu, a sa minimalnom cenom od 3,24 dolara po vožnji. Budući da je dobio priznanje za najbolju, a najpovoljniju vožnju u gradu, BMW se fokusira na nove opcije koje bi trebalo da privuku još korisnika. Tako je tu i niz sitnih luksuznih opcija koje korisnika dobija kada zakaže vožnju, a poput mogućnosti da se traži određena temperatura u vozilu, određena muzika, te da vožnja bude potpuno tiha.
ReachNow se od Uber-a i Lyft-a najviše razlikuje po tome kako se plaćaju vozači, te BMW više pažnje poklanja kvalitetu vožnje, a ne broju obavljenih zakazivanja. To znači da kompanija, za razliku od Uber-a i Lyft-a, vozačima ne plaća na osnovu broja obavljenih vožnji, već su ovi plaćeni 14,25 dolara na sat, te imaju smene, radne beneficije, i mogućnost da dobiju bonus na nedeljnom nivou, a ako im ocena ostane između 4,8 i 5 zvezdica. Pored toga vozači koriste ReachNow vozila, te nisu u obavezi da brinu o održavanju.
Iz kompanije još uvek nema informacija o tome kada će se usluga proširiti i na druge oblasti, pa se pretpostavlja da će do tada proći još neko vreme, a dok BMW ne testira sve mogućnosti, te dok ne reši sve komplikacije.
Izvor: The Verge