Britanska vlada promoviše socijalno distanciranje preko video igara
Vlade širom sveta građanima poručuju da ostanu kod kuće i tako spreče širenje zaraze, a britanska vlada je otišla korak dalje, te socijalno distanciranje počela da promoviše preko reklama u okviru video igara. Tako poruka dolazi i do mlađeg stanovništava, te onih koji ne prate ništa drugo osim video igara.
Poruke u igrama
Poruke se već pojavljuju na banerima u igrama poput Dirt Rally 2.0, koja ovog meseca stiže na PlayStation Plus, i to potpuno besplatno. Igre Sniper Elite i Strange Brigade će poruku objavljivati pre početka svake partije, a poruke stižu i na Candy Crush Saga koja broji milione igrača.
Javna obaveštenja u video igrama nisu ništa novo, budući da su nekada u arcade igrama mogle da se vide poruke Poput „Pobednici ne koriste droge!“ Pored toga su se emitovale i poruke protiv vožnje u pijanom stanju (Xbox 360 naslovi tokom 2007. godine), te reklame koje su služile za prevenciju samoubistava (Guild Wars). Eksperti tvrde da poruke u video igrama utiču na igrače, čak i na one koji se opiru uticajima iz analognog sveta.
Izvor: Ars Technica