Ericsson: Korisničko iskustvo u fokusu operatora
Prema istraživanjima kompanije Ericsson, personalizacija sadržaja je jedan od ključnih faktora uspeha u online svetu. Korisnici će se pre odlučiti za usluge operatora koji će im ponuditi personalizovane servise kao i interaktivnu kontrolu nad njima.
Unapređivanje i optimizacija tih servisa, na jednoj strani, i omogućavanje korisnicima da sami kontrolišu njihovo korišćenje i tarifiranje, na drugoj strani, su od presudne važnosti za zadovoljstvo pretplatnika, navodi se u saopštenju kompanije Ericsson.
Online servisi se znatno brže adaptiraju na promene tržišta od standardnih ponuda telekomunikacionih operatora, pa oni moraju da se fokusirati na tri ključna polja: unapređenje korisničkog iskustva, pokretanje inovacija i povećanje efikasnosti u poslovanju.
Na korisničko iskustvo utiče nekoliko važnih segmenata kao što su kreiranje i pokretanje servisa, ali i njihovo tarifiranje. U online svetu korisnici sve više očekuju da mogu samostalno da biraju, pretplaćuju se i upravljaju željenim servisima na internetu. Omogućavanje pristupa tim uslugama sa bilo kojeg uređaja i platforme značajno će uvećati interakciju korisnika.
Pokretanje inovacija započinje prihvatanjem promena navika korisnika, postepenom adaptacijom delova mreže, OSS (Operations Support Systems) i BSS (Business Support Systems) sistema i promenama u domenu tarifiranja.
Ključ za povećanje efikasnosti u poslovanju je mogućnost da se u što kraćem roku personalizovani interaktivni servisi implementiraju i ponude korisnicima, kao i da se obezbedi njihova efikasna naplata, navodi se u pomenutom izveštaju.
Pingback: Ericsson: Korisničko iskustvo u fokusu operatora - Web-novine.com | Web-novine.com