Facebook je mreža prošlosti?
Bredli Horovic, jedan od glavnih ljudi Google+ tima, rekao je u intervjuu za Business Insider, da je Facebook društvena mreža prošlosti.
Oglašavanje na Facebooku, Horovic je objasnio slikovito – kao da neko ko drži sendvič u ruci sve vreme ometa razgovor dvoje ljudi pokušavajući da im taj sendvič proda.
“Nije važno da li ja volim sendvič, da li je prilagođen meni jer sadrži posebnu vrstu senfa koju volim, to prosto je pogrešan trenutak”, kaže on.
“Postoji mesto i vreme za sendviče i ono se zove ručak, a dešava se u restoranu”, nastavio je Horovic, dodajući da Facebook iritira korisnike ovakvim ubacivanjem reklama.
Pristup koji Google ima, kada se govori o oglašavanju na društvenim mrežama, je bolji, smatra on, a taj pristup podrazumeva preporuke kontakata pri pretrazi.
“Ispostavilo se da su preporuke vredne korisnicima, a ne ugrožavaju njihovo korisničko iskustvo”.
Horovic je dodao i da je zadovoljan kako Google Plus napreduje, a ova mreža ima oko 100 miliona mesečno aktivnih korisnika.
(Photo: Johan Larsson/Flickr)