BIZIT 11 - prvi dan

Facebook-ove pametne naočare našle su svoja AR stakla

Facebook je obezbedio ekskluzivnu nabavku dispelja pametnih naočara, pogodivši dogovor sa microLED proizvođačem Plessey, koji bi doneo digitalna sočiva u nosivu tehnologiju. Posao sa kompanijom iz Ujedinjenog Kraljevstva je toliko važan, da bi se mogao okarakterisati kao prelomni trenutak u nosivoj tehnologiji proširene realnosti, što će se svakako pokazati u narednim godinama.

PCPress.rs Image

Naočare koje proširuju realnost

Plessey proizvodi microLED displeje koji imaju i veliku gustinu piksela i jako osvetljenje. Mali, ekrani koji ne zahtevaju mnogo energije ulaze u dijapazon proizvoda, od jednostavnih head-up informacija na sportskim naočarama ili kacigama. Sa Full HD rezolucijom i replikom interfejsa sa telefona koji lebdi ispred vašeg vidokruga.

Takođe, kompanija Plessey koristi u svojim panelima galijum nitrid, umesto safira, što omogućava da prave pristupačnije displeje. U odnosu na LCD, microLED ekrani ne zahtevaju pozadinsko osvetljenje, a i sami po sebi su malih dimenzija i manje struje im je potrebno za rad. Zbog toga su prijemčivi mnogim kompanijama koje rade sa ovim tehnologijama.

Jedna od tih je Facebook, koja je u nadmetanju za njihove količine nadmašila čak i Apple. O ozbiljnosti najveće društvene mreže sveta ka proizvodnji svojih AR naočara govori i Mark Zuckerberg koji je nedavno rekao da su pametne naočare fokus kompanije i predvideo da će stići na tržište negde u toku ove decenije.

Izvor: slashgear

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , , , ,