Google planira da predstavi nove filtere za reklame
Posle incidenta na YouTube-u, kad se reklama za The Guardian pojavila na jednom ekstremističkom videu, što je dovelo do toga da oglašivači počnu da povlače svoje reklame sa Google-a, iz kompanije planiraju da predstave nove filtere za reklame, koji će klijentima omogućiti da biraju sadržaje u okviru kojih će se njihove reklame pojavljivati.
Nema sumnje da Google želi da popravi uslove koji vladaju u svetu online reklamiranja sa nekoliko novih inicijativa – novi Chrome će automatski blokirti reklame, a tu je i rigorozniji i efektivniji način odobravanja reklamnih sadržaja.
Novi filteri će implementirati više parametara koje oglašivači mogu da koriste kako bi prilagodili i pažljivo izabrali gde se njihove reklame prikazuju. Tako će sistem moći da identifikuje sadržaj koji spada u rizične kategorije, poput nasilja, političke satire ili sadržaja sa lascivnom tematikom, te da zabrani prikazivanje reklama na ovakvim sadržajima.
Novi filteri bi trebalo da postanu dostupni do kraja 2017. godine. U doba kad virtuelni marketing postaje deo svakodnevnog života, novi načini za poboljšavanje bezbednosti su neophodni.
Izvor: neowin.net