Indonezija razmatra podsticaje za veću prodaju EV
Indonezija bi mogla iz budžeta za narednu godinu da izdvoji 5 biliona rupija, odnosno oko 320,41 miliona dolara za podsticanje kupovine električnih vozila.
Vlada planira da ponudi subvencije prodavcima
Prošle nedelje, ministar industrije Agus Gumiwang Kartasasmita rekao je da kupci mogu da dobiju popust od 80 miliona rupija za EV koja proizvode firme sa fabrikama u Indoneziji. Takođe, podsticaji će biti mogući i za hibridne automobile i električne motocikle.
Airlangga Hartarto,ministar ekonomije, rekao je da vlada detaljno razmatra koliko bi mogla da obezbedi po jednoj prodaji na osnovu izdvajanja iz budžeta. Takođe, Vlada takođe subvencionisanje prodaje električnih autobusa, rekao je Hartarto.
Predsednik, Joko Widodo je rekao: “Sa ovim podsticajima nadamo se da će industrija električnih motocikala i električnih automobila rasti”. Indonezija cilja da 20 odsto ukupne prodaje automobila u 2025.godini bude električno, rekao je Airlangga.
Kompanije koje su investirale ili su najavile planirane investicije u proizvodnju električnih vozila u Indoneziji su Toyota-a, Mitsubishi i Hyundai.
SGMW Motor Indonesia, deo zajedničkog preduzeća SAIC Motor, General Motors i Wuling Motors Holdings ima pogon za sklapanje električnih vozila u zemlji.
Takođe, Indonezija je pokušala da privuče Teslu. Indonezija je želela da kompanija investira u proizvodnju, ne samo baterija za EV, već i automobila.
Japanski brendovi trenutno dominiraju prodajom u četvrtoj najmnogoljudnijoj zemlji na svetu. Toyota je lider na tržištu. Od januara do novembra ove godine u Indoneziji je prodato više od 942.000 automobila.
Izvor: Reuters