Kaspersky Lab dobio sertifikat ISO 9001:2015
Kompanija Kaspersky Lab je objavila da je njenom timu za globalnu podršku dodeljen sertifikat ISO 9001:2015. Tokom ispitivanja, utvrđeno je da su praksa, politika i sistemi upravljanja tima za globalnu podršku kompanije ispunili očekivanja, kao i da su u skladu sa svim međunarodno prihvaćenim standardima
Sertifikat ISO 9001:2015 koji je osvojila kompanija Kaspersky Lab predstavlja priznanje za tehničku podršku za korporativna i korisnička IT rešenja širom Evrope, Južne i Severne Amerike i Rusije.
Standard ISO 9001:2015 je zasnovan na brojnim principima upravljanja kvalitetom i pokriva pet glavnih procesa među kojima su: upravljanje incidentima, upravljanje masovnim kritičnim situacijama, upravljanje reklamacijama na usluge korisničkog servisa kompanije, upravljanje znanjem i interna podrška korisnika u Kaspersky Lab-u. U skladu sa tim, ovaj standard obezbeđuje okvir i smernice za konstantno poboljšanje učinka i usluga kompanije.
Kompanija Kaspersky Lab dokazala je svoju sposobnost da održi korisničku podršku na veoma visokom nivou. Tokom procesa sertifikacije nisu pronađene nikakve nepravilnosti, što predstavlja pravu retkost među kompanijama koje uđu u uži izbor za dodelu sertifikata. Ova nagrade potvrđuje činjenicu činjenicu da korisnici proizvoda kompanije Kaspersky Lab, bez obzira na oblast rada, dobijaju visokokvalitetnu podršku koja je u skladu sa svim međunarodnim standardima.
Izvor: Kaspersky Lab