BIZIT 2024

LG predstavio HomeChat, novi način upravljanja kućnim uređajima

Jedna od tema koju je LG obradio za ovogodišnji CES je i obrada prirodnih glasovnih kompanije, a tu tehnologiju ova kompanije je primenila u svojim aplikacijama LINE i LG HomeChat.

Photo: LG
Photo: LG

Vlasnici LG smart uređaja proizvedenih u 2014. godini biće u mogućnost da upravljaju svim kompatibilnim kućnim uređajima putem poruka, zahvaljujući HomeChat servisu. Jednostavnim unosom teksta „Idem na odmor’’, ovaj napredni servis će automatski postaviti pitanje: Da li bi trebalo da prebacim sve uređaje u režim odmora?’’. Ukoliko korisnik odgovori potvrdno, servis će uključiti režim uštede energije na frižideru, podesiti usisavanje kuće svakog dana od 9h, kao i automatski uključiti mašinu za pranje sudova dan pre vašeg povrataka. Za sada je servis programiran na engleskom i korejskom jeziku, a uskoro će biti dostupan i na više svetskih jezika.

Servis HomeChat vlasnicima LG smart uređaja takođe omogućava da u realnom vremenu prate ažurirani status uređaja nezavisno od lokacije. Pored toga, zahvaljujući LINE servisu, članovi porodice mogu da okače svoje fotografije sa smart telefona na displej frižidera, dok će Smart Manager opcija olakšati način na koji se održava hrana u frižideru uz pomoć mobilnog uređaja.

Pročitajte i:  LG TV sa AI funkcijama: Televizor koji uči, razmišlja i poznaje vas u dušu

„LG je uvek na čelu inovacija, nastojeći da probudi insipaciju kod svojih korisnika kako bi pametno vodili svoje živote,‘’ izjavio je Seong-jin Jo, izvršni direktor kompanije LG Electronics Home Appliance.

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,