Meta zarađuje hiljade dolara na govoru mržnje
Facebook se odavno nosi s gomilom problema, a najnoviji se tiče govora mržnje – prema poslednjim izveštajima kompanija Meta na reklamama koje sadrže ovaj element zarađuje na hiljade dolara.
Iako svako ko je bar jednom pokušao da na platformi Facebook reklamira neki osetljivi sadržaj dobro zna da su pravila stroga, izgleda da se s vremena na vreme provuče poneka reklama koja sadrži govor mržnje. Eksperti iz Media Matters su otkrili oko 150 reklama u kojima se koriste pogrdne reči kojima se opisuju pripadnici određenih manjina. Kompanija je na njima zaradila preko 13 hiljada dolara, uprkos tome što promovišu neistine.
Zanimljivo je da stroga pravila u nekim slučajevima ne važe, te da govor mržnje može da se reklamira. Ovo nije prvu put da Media Matters ukazuje na opasne reklame, ali neke od njih i dalje ostaju na platformi, te se uspešno provlače kroz pukotine kojih očigledno ima u pravilima korišćenja i reklamiranja.
Izvor: Mashable