Mozilla povlači reklame sa Facebook platforme
Facebook je još uvek u nezgodnom položaju, a zbog Cambridge Analytica skandala, te mali i veliki korisnici i dalje napuštaju platformu.
Uporedo sa tim, kompanija bi mogla da izgubi i novac od oglašavanja, budući da je Mozilla 21. marta povukla svoje reklame sa Facebook-a, te odluku obrazložila na zvaničnom blogu kompanije. U saopštenju je izražena zabrinutost povodom pomenutog skandala, te nebezbednosti podataka kojima mogu da pristupe i aplikacije na koje se korisnici loguju preko Facebook-a.
Mozilla je prva velika kompanija koja se odlučila na ovaj korak, a čini se da i druge firme razmišljaju o tome. Tako je i Udruženje oglašivača iz Velike Britanije (ISBA), od kompanije zatražilo odgovore na dodatna pitanja, a koja se tiču upravo bezbednosti podataka njihovih korisnika. Čini se da će se na sličan korak odlučiti i Nordea, najveća finansijska grupa iz severne Evrope, koja je najavila da za sada ne planira da nastavi sa kupovinom akcija kompanije Facebook, te saopštila da društvenu platformu stavlja u „karantin“, između ostalog i zbog GDPR regulative koja je u pripremi.
Izvor: Engadget