Najnovija rešenja prikazana na Ericsson Let’s Do IT Roadshow-u
Kompanija Ericsson pokrenula je Let’s Do IT Roadshow, koji se održava od 10 do 12. decembra u Beogradu. Na njemu je prikazana Ericssonova vizija transformacije IT-a, kao i najnovija IT rešenja, koja su u vezi sa cloudom i budućnosti televizije, kako na najbolji način koristiti „big data“ i marketinšku analitiku u cilju poboljšanja zadovoljstva korisnika.
„Danas smo svedoci da su upravo informaciono-telekomunikacione tehnologije, kao što su broadband, mobilnost i cloud, te koje donose napredak i evoluciju u domenu servisa i korisničkog iskusta. Upravo zato Ericsson ima tu privilegiju i mogućnost da pokreće IT transformaciju koristeći našu dugogodišnju ekspertizu u IT sektoru, mrežama, servisima i biznis konsaltingu. Takođe, Ericsson poseduje najnapredniji portfolio, kada je reč o rešenjima u oblastima mreža, OSS/BSS i televizije”, istakao je Antonio Passarella, direktor kompanije Ericsson za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju.
U fokusu ovog događaja su rešenja poput Smart Metering sistema (pametnih brojila), kao i „Kancelarije budućnosti“, koja se sastoji od sistema i mobilne aplikcije koje prate potrošnju energije svih uređaja u kancelariji i omogućava njihovu kontrolu kako bi se energija uštedela. Takođe i napredni sistem za unapređenje korisničkog iskustva, koji će operatorima omogućiti bolji uvid u probleme svojih pretplatnika i brzo rešavanje tih problema.
Od rešenja prezentovanih na ovogodišnjem Mobile World Kongresu u Barseloni, u Srbiji će biti predstavljena platforma „Future TV Anywhere“ – potpuno nov način gledanja video sadržaja na više uređaja gde god se nalazili – kao i koncepta „Umreženog vozila“, Ericsson rešenje koji kompanija Volvo primenjuje u svojim automobilima.
„Kao globalni lideri u telekomunikacijama, IT-u i uslugama, posedujemo višegodišnju ekspertizu koja nam omogućava da pomažemo telekomunikacione operatore, kao i inženjere u različitim industrijama, tokom IT transformacije. U mogućnosti smo da im ponudimo rešenja, kao što su cloud usluge, big data & marketinška analitika, ali i Smart metering – pametna brojila i Smart Grid rešenja, i koncept umreženog vozila“, rekla je Milena Matić, menažderka za marketing, strategiju i komunikaciju kompanije Ericsson.