Netflix-ov plan sa oglasima privukao je više od 70 miliona korisnika
Međutim, nema podataka o tome koliko je tih ljudi prešlo sa premium nivoa.
Kompanija je u maju saopštila da ima 40 miliona korisnika
Netflix se hvali da njegov plan sa oglasima sada ima 70 miliona korisnika širom sveta. Kompanija je u maju saopštila da ima 40 miliona korisnika, što predstavlja značajan rast. Kompanija je postepeno povećavala broj korisnika sa oglasima, počevši od 2022. godine.
Amy Reinhard, predsednica odseka za oglašavanje u Netflix-u, izjavila je da kompanija i dalje “beleži stalni napredak u svim zemljama u kojima je prisutna”. Takođe je napomenula da je više od 50 odsto novih Netflix pretplata na planovima sa oglasima. Transformacija striminga u regularnu televiziju je gotovo završena.
Međutim, postoji jedan veliki mogući nedostatak. Kompanija je objavila podatke o novim pretplatnicima, što je impresivno, ali nema informacija o postojećim korisnicima. Veoma je verovatno da je veliki broj ljudi prešao sa premium plana na plan sa oglasima.
Takođe, može se tvrditi da bi ovogodišnji porast rasta za plan sa oglasima mogao privući kompanije sa dubljim budžetima za oglašavanje, čime bi nadoknadile razliku. Netflix će prenositi NFL utakmice uživo na Božić, a već je rasprodao sve dostupne reklamne prostore.
Kompanija zapravo ozbiljno ulaže u prenos uživo, sa događajima poput rvanje, kulinarskih emisija i talk show-ova koji će uskoro biti emitovani. Netflix ne samo da se širi na prenos uživo sportskih događaja, već i aktivno radi na izgradnji infrastrukture za privlačenje oglašivača i maksimiziranje prihoda od reclama.
Netflix čak ima planove za “tematske” reklame sa određenim emisijama. Sledeća sezona “Squid Game”-a uključiće trodelnu povezanu reklamu od strane automobilskog brenda Kia.
Izvor: Engadget