Playerhunter otkriva nove talente – Otkriven i talenat ministarke Brnabić
Juče je (sreda, 14. jun), u prisustvu brojnih VIP zvanica, legendarnih sportskih stručnjaka i ministarstava Republike Srbije lansirana nova verzija društvene mreže za sportiste Playerhunter. Poslednju liniju koda simbolično je ukucala i zvanično pustila u rad novu verziju sajta i aplikacije ministarka državne uprave i lokalne samouprave Ana Brnabić.
Predstavljanje nove, unapređenei redizajnirane verzije društvene mreže Playerhunter okupilo je najširu sportsku i startup zajednicu, kao i izuzetno uspešne inostrane investitore iz Brazila, skandinavskih zemalja i Austrije, a i predstavnike Premijer lige.Uzvelikane srpskog sporta Vladimira Petrovića Pižona, Dževada Prekazija, Iliju Petkovića, Boška Đurovskog, Gordana Petrića, Budimira Vujačića, selektora fudbalske reprezentacije SrbijeSlavoljuba Muslina, gosti su uživali u programu nesvakidašnjeg tipa.
Jedan od osnivača i idejni tvorac Playerhunter-a Vuk Živković je prisutne upoznao sa razvojnim putem ovog koncepta koji je ostvaren uz pomoć uspešnog svetskog biznismena Stevana Radaka, generalnog direktora kompanije Playerhunter. Prema Radakovim rečima, cilj kompanije je pomoći mladim talentima da trasiraju svoje karijere, i veruje da će platforma prikupiti bar milion korisnika za godinu dana. Ministarka Ana Brnabić, poznata po rešenjima u oblasti IT-ja koje su znatno unapredile kvalitet života u našoj zemlji, jasno je podržala ovaj zacrtani cilj. Ministarka Brnabić je zajedno sa tehničkim direktorom kompanije Playerhutner Dejanom Kerijem ukucala poslednji enter u kodu aplikacijei time zvanično pustila platformu u rad.
Kako Playerhutner ima za cilj spajanje mladih talenovanih igrača sa trenerima, skautima i klubovima simbolično je prezentovan njihov cilj i misija kroz upoznavanje Vladimira Petrovića Pižona sa talentovanim igračem, korisnikom platforme Markom Milanovićem, koga je Pižon preko iste i primetio. Razmenom dresova i iskustava, prezentovana je misija kompanije, a to je pomoć igračima nižih liga da budu primećeni.
Nova sezona i kampanja najavljena je od strane direktora marketinga Playerhuntera Darka Mandića, a potom je ekskluzivno pušten i promo video urađen u svetskom maniru, u kome je glavnu ulogu imao jedan od najboljih evropskih freestyle fudbalera Nikola Đota Milošević, koji je događaj upotpunio i svojim performansom. Na iznenađenje svih prisutnih, fudbaleru su se pridružili i predstavnici kompanije, ali i sama ministarka, koja se pokazala izuzetno vešta u razmenjivanju i šutiranju lopte.
Playerhunter je srpsko-austrijski tech startup, koji predstavlja besplatnu sportsku platformu, odnosno društvanu mrežu za regrutovanje koja omogućava sportistima, klubovima, menadžerima i skautima da se povežu i ostvare saradnju. Digitalizacijom staromodnog sistema tranfera, ova platforma omogućava sportistima da predstave svoj talenat i sposobnosti putem CV-ja, video materijala i statistika, dok menadžerima i skautima pruža mogućnost otkrivanja upravo onakvih igrača kakvi im trebaju. Kao poseban cilj, Playerhunter ima povećanje vidljivosti igrača nižih liga, koji inače nemaju nemaju šansu da se predstave na tržištu.