Skupa igračka: Facebook i Ray-Ban pametne naočare
Facebook hardver napori prethodnih godina nisu doneli mnogo uspeha. Oculus Quest 2 VR jeste doneo dobit, ali su prethodni neuspesi i dalje jači. Portal video servis, Facebook Phone, te brojni drugi promašaji i dalje utiču na ukupni uspeh, ali Facebook ne odustaje.
Novi projekat nosi ime Ray-Ban Stories, a u pitanju su nove Facebook pametne naočare. Dve kompanije su se udružila kako bi ponudile slične funkcije kao Google Glass. Naočare koštaju 300 dolara, a funkcionišu u paru s novom aplikacijom Facebook View.
Novi proizvod se ipak razlikuje od već poznatih Google Glass naočara, budući da identičan proizvod ne bi imao puno smisla. To ne znači da su bolje, naprotiv. Za razliku od Google Glass proizvoda Ray-Ban Stories stižu bez malog ekrana i internet povezanosti, dakle s velikim ograničenjima, a po relativno visokoj ceni. Nije jasno zašto Facebook veruje da bi ovakve naočare popravile kvalitet života, posebno na polju koje već nudi solidnu konkurenciju.
Ray-Ban je, tvrde eksperti, obavio svoj deo posla, te je dizajn više nego prijatan. Zapravo se radi o Ray-Ban okviru s ugrađenim 5MP kamerama, te zvučnicima pored svakog uva. I to je to – oni koji su proizvod probali tvrde da se radi o pokušaju da Facebook ponovo bude „kul“, posebno među influenserima, te da vrati mlađu publiku koja se odavno okrenula drugim mrežama.
Izvor: Mashable