Vladimir Lučić: M2M preko Telekoma Srbija
Nema dobre komunikacije bez dobrog posrednika, a Telekom Srbija već ima zavidno iskustvo u implementaciji i primeni M2M servisa. Iz razgovora sa Vladimirom Lučićem, direktorom Direkcije za komercijalne poslove Telekoma Srbije, saznajemo da nas prava iznenađenja i prodori u ovoj oblasti tek očekuju.
Telekom Srbija planira uvođenje M2M servisa. Dokle se stiglo i kada možemo da očekujemo konkretniju ponudu za korisnike?
Na početku treba naglasiti da M2M koncept ne podrazumeva samo i isključivo komunikaciju između dve i/ili više mašina bez bilo kakvog spoljnog dejstva čoveka. U pitanju je mnogo širi koncept u kome čovek i dalje ima svoju ulogu, ali koji u isto vreme omogućava svođenje ljudske intervencije na minimum, što kao krajnji efekat ima optimizaciju procesa upravljanja i lakše upravljanje udaljenim i distribuiranim sistemima. Telekom Srbija prepoznao je potencijal M2M servisa mnogo pre nego što je taj termin postao aktuelan i opšteprisutan u ICT sektoru, pa je tako u prethodnom periodu razvio i korisnicima ponudio veći broj servisa zasnovanih na M2M konceptu…
Pročitajte ceo tekst na sajtu connect Srbija