Amazon ugasio svoju već zaboravljenu društvenu mrežu

Retko ko se seća projekta Amazon Spark – socijalne platforme za online kupovinu – koja je pre nekog vremena nestala sa interneta, da bi se pre nekoliko dana izgubila i prilagođena aplikacija. Iznenađenje ili ne, tek Amazon nije uspeo da privuče publiku ovom društvenom mrežom.

Spark se pojavio u julu 2017. godine, a platforma je od samog početka naišla na kritike, budući da je retko kome bilo jasno zašto je neko poželeo da spoji šoping navike i online povezivanje, a kako bi zaradio još novca. Premijum korisnici su na platformu mogli da postavljaju fotografije svojih omiljenih proizvoda, na način koji podseća na Instagram feed, samo što se u sklopu svakog posta nalazio i taster koji je omogućavao kupovinu jednim klikom.

Instagram je opciju za online kupovinu uveo tek u junu 2018, ali se to činilo oprezno, kako nova funkcija ne bi izgledala previše agresivno i komercijalno. Ipak, nova Instagram funkcija nije ono što je presudilo Spark platformi, budući da upućeni tvrde de je od samog početka niko nije koristio.

Pročitajte i:  Amazon Alexa dobija glas Semjuela Džeksona

Amazon ipak i dalje ne odustaje od opcija kojima korisnici promovišu ono što su kupili preko ove platforme, te je tu i #FoundItOnAmazon, koji izgleda kao kombinacija Pinterest i Instagram explore tastera, pa se i oni koji posete Amazon.com/spark sada preusmeravaju ka ovoj funkciji.

Izvor: Mashable

Facebook komentari:

SBB

Disaster recovery
Tagovi: , , ,