BIZIT 2019: Marketing u službi rasta kompanije

Prvi dan BIZIT 2019 skupa završen je blokom posvećenim marketingu i ljudskim resursima. Zatim su održane i radionice, koje su privukle pažnju onih koji su želeli da čuju nešto više o konkretnim temama.

PCPress.rs Image

Branko Đaković, kreativni direktor firme Tomato Tomato Communications, govorio je na temu „Da li vam je potreban najbolji tim na svetu”. Jedinstven, poseban stil komunikacije koji gaji Branko Đaković ostavio je pozitivan utisak na sve prisutne.

Tom prilikom je posebno istakao, po njegovom mišljenju, jedini pravi način kreiranja kvalitetnog tima: „Želite da imate najbolji tim na svetu? Napravite ga! Njega ne možete da kupite! Ako pokušate da izgradite najbolji hiperinvestiran tim, sigurno ćete profitirati!”

Nakon toga je Petar Vasić, CEO Vasić Media, održao predavanje „Značaj marketinga na društvenim mrežama”, prenoseći svoje bogato iskustvo iz kompanije Rubin, ali i sa internacionalnog tržišta, budući da je radio u Londonu s velikim klijentima.

Petar Vasić je naglasio: „Oni koji daju lajk ne kupuju! Ispostavilo se da ljudi sve manje gledaju TV, još manje gledaju oglase između serija. Svaka platforma ima svoj sleng, određeni kontent se pravi za određenu mrežu. Mora da se prilagodi. TikTok je novi Instagram.”

Facebook komentari:
Pročitajte i:  DIDS 2024 - Budućnost je… sada!
SBB

Tagovi: , , , , , , , ,