Etarget: 6 ½ ključnih trendova za 2009.
Ključna reč za ovu godinu je Internet Ekonomija.Vlada Srbije je shvatila njen potencijal: zakon o elektronskom potpisu je odavno usvojen, a zakon o elektronskom dokumentu očekuje se u ponedeljak.
Kako se internet koristi u političke svrhe i hoćemo li ubuduće birati predsednika na Facebooku umesto na izborima? Šta je sa malim i srednjim preduzećima, dizajnerima, softverašima, internet prodavnicama? Šta je sa onima koji imaju svoj web sajt, gde je njihovo mesto u ekonomiji? I najvažnije: kako do kupca i šta sa njim kada dođe na sajt?
Kompanija Etarget ( www.etarget.rs ) predstavila je white paper (besplatna edukativno-promotivna brošura, koju možete da preuzmete sa adrese 6 ½ ključnih trendova za 2009. Ovo je prva publikacija te vrste na našem tržištu, licencirana kao ShareAlike – dokument slobodan za deljenje bez izmena i sa potpisom autorstva, objavljena svega nekoliko nedelja nakon Vodiča u 7 saveta do uspešne PPC reklame ( http://www.etarget.rs/files/7_saveta_etarget_rs.pdf )
Fokus je na upotrebnoj vrendosti alata koji su na raspolaganju i njihovoj maksimizaciji u cilju profita. Pročitajte u kom pravcu će se razvijati oglašavanje tokom recesije, koje su uspešne taktike u internet marketingu, i šta stariji internet korisnici misle o novopridošlima a kakvi nas sve onlajn ratovi očekuju.
Osnovan 2002. godine u Bratislavi Etarget pruža uslugu ciljane PPC reklame na tlu centralne i jugoistočne Evrope: u Srbiji, Slovačkoj, Češkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Hrvatskoj, Bugarskoj i Poljskoj. Etarget dovodi posetioce na sajt tako što omogućava da se pomoću ključnih reči oglasi vezuju za sadržaje na internetu i prikazuju pored tematski srodnih članaka u mreži partnerskih portala.
Izvor: Etarget