Ericsson: Performanse bitnije od ponude operatera

Rezultati novog izveštaja Ericsson ConsumerLab-a pokazuju da postojeće mobilne mreže ne ispunjavaju očekivanja korisnika, navodi se u saopštenju ove kompanije. Oko 60 posto korisnika pametnih mobilnih telefona izjavilo je da makar jednom nedeljno imaju probleme sa mobilnom mrežom, dok se njih 30 odsto sa takvim problemima susreće svaki dan.

980619_10151529095094760_944873377_o„ConsumerLab je istraživao faktore koji utiču na korisničku lojalnost ka određenom operatoru,“ izjavio je Anders Kalvemark, viši savetnik u sektoru za korisničke trendove u ConsumerLabu.

“Naša istraživanja pokazuju da su performanse mreže trenutno ključni pokretač lojalnosti korisnika, praćene odnosom uloženog i dobijenog. Performanse su skoro tri puta bitnije od ponude uređaja nekog operatora. Zadovoljstvo korisnika se mora unaprediti uz pomoć ova tri faktora kako bi se uticalo na lojalnost korisnika na pozitivan način. Ako realno gledamo na situaciju, korisnici od operatora uvek očekuju više od onoga što dobijaju. U slučajevima kada određeni kriterijumi kao što su razumno vreme čekanja na informacije i pokrivenost nisu ispunjeni, naročito u situacijama kada se korisnici nalaze u prevozu, logično je da će se lojalnost smanjiti.“

Pročitajte i:  Ericsson je stabilizovao prodaju

Relativno nisko zadovoljstvo performansama mreže je često rezultat korisnikovog „čekanja“ na sadržaj.

Međutim, neće biti dovoljno samo unaprediti performanse mreže da bi korisnici primetili unapređenja, kažu iz Ericssona. Komunikacija je neophodna kako bi se uticalo na promenu stavova kupaca. Korisnici moraju biti svesni da su se stvari promenile da bi se postigao pozitivan uticaj na nivo zadovoljstva, kao i da bi se povećala njihova lojalnost prema operatoru.

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,

One thought on “Ericsson: Performanse bitnije od ponude operatera

Comments are closed.