Facebook i mediji – sukob titana

Facebook je 6. januara 2017. godine uposlio Campbell Brown, te je postavio na čelo odeljenja koje je zaduženo za partnerstvo sa medijima. U to vreme ona je govorila o tome da planira da pomogne medijskim agencijama i novinarima da bliže sarađuju sa kompanijom, te da pozicija sadržaja koje kreiraju postane efektnija u okviru platforme. Tom prilikom obećavala je i blisku saradnju sa medijskim partnerima, a kako bi ovi bolje razumeli Facebook, te proširili uticaj svojih sadržaja.

Ipak, za godinu dana se puno toga promenilo, pa je i Campbell promenila ploču. Njena poslednja izjava govori o tome da njen posao nije da postavlja sadržaje medijskih kuća na Facebook, te izađe u susret svakoj njihovoj želji. Takva izjava je usledila pošto su je novinari upitali da li je zabrinuta zbog toga što je jedan od najvećih brazilskih medijaFolha de Sao Paolo, odlučio da više ne koristi Facebook, te na ovoj platformi ne objavljuje sadržaje koje je do tog trenutka pratilo šest miliona duša, na šta je ona odgovorila da nije, jer njen posao ne podrazumeva ubeđivanje pojedinačnih medijskih kuća da ostanu na Facebook-u.

Pročitajte i:  Ključ za uspešan marketing je brzo reagovanje

Tako je Campbell tom prilikom medijima poslala „uzmi ili ostavi“ poruku, koja bi nekim izdavačima mogla da zvuči grubo, ali koja ovaj sukob zapravo spušta na zemlju, te mu postavlja temelje u realnosti, što bi moglo da znači manje spekulacija i teorija zavere.

Izvor: The Verge

Facebook komentari: