GM pauzira oglašavanje na Twitteru posle preuzimanja Elona Muska
Oglašavanje je činilo 92% prihoda Twittera u drugom kvartalu, a ako oglašivači budu uplašeni od ove mreže njegovim novim vlasništvom, to će biti katastrofalno za kompaniju. Za sada, General Motors zaustavlja oglašavanje na ovoj platformi.
GM i Tesla kao konkurenti na tržištu
GM se takmiči sa Teslom u prodaji automobila i čini veliki pritisak na prodaju sopstvenih električnih vozila, iako je daleko iza Tesle u smislu ukupne prodaje električnih vozila u SAD. A električna vozila čine samo oko 1% GM prodaje u SAD do sada ove godine, iako ima ambiciozne planove za rast električnih vozila, navodeći da će prestati da prodaje vozila na naftno gorivo do 2035. godine.
Takođe nije verovatno da će Twitter pružiti bilo kakvu finansijsku podršku Tesli, s obzirom na to da gubi stotine miliona dolara po kvartalu, dok je Tesla, čak i kada ima ono što se smatra razočaravajućim kvartalom, profitabilan. Stručnjaci smatraju da nije dobro ako kompanije počnu da odlaze sa Twitter-a i oglašavaju se negde drugde.
Izvor: CNN