Growtech SMA: Otkrivamo tajne B2B prodaje i marketinga

Ne propustite jedinstvenu B2B edukaciju u regionu namenjenu vlasnicima, prodavcima i marketarima iz B2B tech kompanija kojima treba sistematično i predvidivo povećanje prodaje oprobanim metodama. Edukacija se održava od 26.do 29. septembra u Beogradu, u prostorijama Impact Hub-a.

PCPress.rs Image

Ideja iza Growtech SMA?

Growtech Sales and Marketing Academy je nastala sa idejom da se domaćim B2B tech kompanijama predstave veoma uspešne strategije i tehnike rasta, strategije i taktike koje već neko vreme koriste kompanije na tržištima poput SAD i UK.

Kako to obično biva, osnovni kanal prodaje i rasta u prvih nekoliko godina postojanja firme jeste preporuka. Ovakav način prodaje jeste jednostavnijii i logičniji izbor, ali sa sobom ne nosi predvidivost, niti stabilnost koja je neophodna za adekvatan sistem upravljanja, niti planiranja ekspanzije na međunarodno tržište.

Obično je želja za proširenjem biznisa na međunarodno tržište okidač za ozbiljno razmisljanje na temu skalabilnog i predvidivog rasta. Tada se intenzivno razmišlja o ozbiljnijem prodajnom sistemu i kako svemu tome može marketing doprineti.  Najveći izazov je vrlo često strateško, ali i taktičko znanje u oblasti marketinga i prodaje i načinima na koji ova dva odeljenja trebaju da rade zajedno. Kompanije koje nemaju dovoljno razvijene prodajne i marketing timove i tek razmišljaju da se upuste u takav posao, neretko ne znaju odakle početi. To je vrlo često rezultat velikog fokusa organizacije na sam razvoj proizvoda (product focused companies) koja u sebi ima fenomenalan kadar, sistem i procese u oblasti razvoja proizvoda ali ne i kadar, procese i sistem u oblasti prodaje i marketinga (sales focused / growth focused companies). Pored toga, sami osnivači često nemaju vremena da se upuste u sticanje znanja koje im je neophodno kako bi doneli dobru odluku o tome u kom pravcu da usmere dalje aktivnosti kao i šta od tih aktivnosti da očekuju.

Pročitajte i:  Prodaja TikToka ili zabrana?

Growtech SMA je nastao kao ideja da postane go-to mesto za sticanje upravo ovih osnovnih znanja neophodnih za tech kompanije u fazi rasta.

Kakav je koncept edukacije?

Kroz 5 modula i 4 dana pokrivamo prodajne i markentiške taktike specifične za B2B tržište. Svaki dan je posvećen određenoj oblasti, a predavanja su grupisana na strateški i taktički nivo.

Svaki predavač će na primeru iz prakse proći kroz konkretan problem i objasniti metodologiju ili način kojim se došlo do rešenja.

Šta ćete naučiti na kraju edukacije?

Ako se odlučite da posetite sva 4 dana Growtech edukacije naučićete kako da:

  • Definišete svoje ciljno tržište i ključne osobe koje odlučuju o kupovini vašeg proizvoda ili usluge
  • Definišete go-to-market strategiju u zavisnosti od tipa proizvoda ili usluge koju nudite
  • Koji tip takozvane outbound prodaje postoje i kako uspostaviti najbolji interni sistem u zavisnosti u kojoj fazi je vaša kompanija i koliki je maksimalni trošak za akviziciju klijenta koji možete podneti (CAC – customer acvisition cost).
  • Koje strategije i taktike visoko targetiranog digitalnog marketinga postoje, kakve rezultate mogu doneti i koji je najadekvatniji za vas
  • Šta očekivati od vašeg prodajnog i marketing tima i kako meriti date rezultate.

PCPress.rs Image

Ko su predavači?

Znanje će podeliti ostvareni stručnjaci iz prodaje i marketinga kao što su:

Craig Whitney

Craig Whitney je osnivač i CEO firme Tech Connections! On je čovek koji je mnogima doneo multimilionsku dobit i imao već 4 jako uspešna egzita sa prodajom u vrednosti od nekoliko desetina do nekoliko stotina miliona USD.

Pročitajte i:  Četvrta sezona NIS Energy: nova energija za budućnost

Ali nije mu se samo posrećilo; govorimo o stručnjaku sa preko 20 godina iskustva sa UK i EU tržištem! Imate jedinstvenu priliku da kroz njegove primere utvrdite šta je za vas trenutno najbolji potez u zavisnosti od vrste proizvoda koji nudite, faze u kojoj se vaša kompanija nalazi, i cene samog proizvoda.

Daniel Disney

Kako vam zvuči £25.000.000 profita nastalih samo iz Linkedin lidova? Nismo pogrešili u računici – svaka nula je na svom mestu.

Daniel Disney – čovek u čijoj biografiji stoji ta ali i mnoge druge impozantne brojke (preko 12.000.000 ljudi MESEČNO pogleda njegove Linkedin objave!) dolazi na GrowtechSMA da vam kroz sopstvene primere pomogne da savladate SocialSelling – i da i sami vidite ogroman rast!

Daniel je radio sa kompanijama kao što su Canon, Salesforce, Novatech. Njegova nova knjiga je aktuelni Amazon Bestseller, a sada imate jedinstvenu priliku da učite od najboljeg u industriji.

Yelena Mackay

Yelena Mackay je priznata autorka i mentorka mnogih mladih žena koje žele da unaprede svoje karijere i izbore se za mesto koje zaslužuju.

Yelena je tokom više od 18 godina radnog iskustva radila u vodećim tech kompanijama u UK, US, i Singapuru. Na GrowtechSMA će vam na primerima iz sopstvene karijere pokazati kako da vodite i optimizujete prodaju.

Marko Pačar

Marko je jedan od trojice osnivača Granular Group konsultantske agencije kojoj je fokus doneti svetske metode i načine razmišljanja u područje digitalnog marketinga. U svom radu pomaže klijentima da sastave održivu strategiju digitalnog rasta kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, i digitalne analitike.

Pročitajte i:  Pet razloga da vaša poslovna rešenja budu u oblaku

Na osnovu svog iskustva u brojnim industrijama i kategorijama klijenata – od lokalnih do globalnih korporacija, Marko je razvio strast za iznalaženje metoda i procedura za maksimzovanje prodajnih rezultate ali kroz digitalne kanale.

PCPress.rs Image

Nenad Pantelić

U pitanju je čovek koji SEO i PPC jede za doručak. Tokom svoje bogate karijere pomagao je brojnim startap kompanijama, kao i malim i srednjim preduzećima sa organskim i plaćenim rastom, profitom, i povećanjem broja kvalifikovanih lidova. U marketing krugovima je poznat kao sjajan i strastven predavač. Očekujte desetine primera iz prakse.

Marko Pajić

Rast je njegova strast! Kada je, kako sam kaže, dovoljno namučio brojke i shvatio u čemu je caka (evo primera – CPC od $0.41 za UK/US/CA tržište – zamislite to!), odlučio je da podeli svoje znanje sa VAMA, na GrowtechSMA.

Radomir Basta

Radomir je nedavno izdao knjigu, dostupnu na Amazonu na temu organskog SEOa i kako da se kroz inbound kontent strategije i komunikaciju na websajtu izborite za što bolju poziciju na Google pretraživaču.

Basta i njegova ekipa od skoro 80 stručnjaka, do sada je radila sa mnogobrojnim tech kompanijama iz SAD, evrope i Azije.

Odlično! Gde mogu da se prijavim?

Prijave su do 22. septembra na growtechsma.rs, a broj mesta je ograničen.

Facebook komentari: