Iz kompanije Air India procurilo više od 4,5 miliona podataka
Air India je prijavila kršenje pravila aviokompanije, gde je kompromitovano oko 4,5 miliona putnika čiji su podaci registrovani kod sistemskog operatera SITA između avgusta 2011. i kraja februara 2021. Počinioci nisu uspeli da dobiju lozinke, ali su imali pristup imenima, kontakt podacima, kartama, kao i informacijama o čestim putnicima.
Air India sadržala podatke putnika koji imaju 10 godina
Prekršioci su takođe imali pristup informacijama o kreditnim karticama, mada bi korisnost tih podataka mogla biti ograničena jer CVV/CVC brojevi nisu bili uključeni. Aviokompanija je izjavila da je prvi put saznala za incident 25. februara, ali da je identitet oštećenih putnika saznala tek 25. marta i 4. maja. Air India je već pokretala istragu i zaključala pogođene servere, gde je takođe resetovala lozinke svojih čestih programa letenja.
I dalje ostaje nejasno ko je odgovoran za curenje podataka o korisnicima. Međutim, šteta nije ograničena na jednu aviokompaniju. SITA je objavila da su žrtve korisnici još nekoliko aviokompanija, uključujući putnike koji su leteli avionima Air New Zealand, Cathay Pacific, Finnair, Jeju Air, Lufthansa, Malaysia Airlines, SAS i Singapore Airlines. Posledice ovog događaja mogle bi se osetiti jos neko vreme širom sveta, kao što je to bilo 2018. godine kada je meta bio Cathay Pacific, gde su procureli podaci oko 9,4 miliona korisnika.
Izvor: Engadget