Kaspersky: Žene više kupuju online

Muškarci i žene podjednako aktivno koriste internet. Međutim,  postoje razlike u načinu na koji provode vreme na internetu, kažu iz kompanije Kaspersky.

boellstiftungOko 88 odsto žena kupuje online, dok procenat muškaraca koji rade to isto iznosi 83 odsto.  Osim što više kupuju, žene i aktivnije komuniciraju na internetu od muškaraca.

Razlike postoje i u dečjem uzrastu, podaci su do kojih je došla kompanija Kaspersky.

Devojčice dominiraju na društvenim mrežama, sa 84 odsto devojčica starosti između 10 i 18 godina koje imau svoj nalog na jednoj društvenoj mreži, dok samo dve trećine dečaka čini isto.

Više devojčica nego dečaka poseduje mobilne telefone (92 odsto u poređenju sa 87 odsto).

Photo: (boelstiftung/Flickr)

Facebook komentari:
Pročitajte i:  BIZIT 2018: Sve ozbiljniji Cyber-security zahtevi
Kaspersky Lab

PC Press - Top50
Tagovi: