Kreće isporuka Oculus Rift sistema

 

Danas kreće isporuka prvo poručenih Oculus Rift sistema, a prvi paket je isporučio juče prvom kupcu na preorder listi Palmer Luckey (CEO kompanije) lično. Iako je kupac #1 imao Oculus Rift dan pre svih, Oculus Store aplikacija startuje danas pa se mogao zabaviti samo već ranije dostupnim softverom. Kako „pre-order“ lista predviđa isporuke do juna meseca, dosta korisnika će morati još malo duže da čeka za svoj Oculus Rift sistem plaćen 599 dolara

OCULUS RIFT LAUNCH

Pored toga, Oculus je GDC konferenciji predstavio najnoviju verziju SDK softvera sa oznakom 1.3. Novi softverski paket namenjen „divoloperima“  takođe postaje dostupan danas, a među novim funkcijama o kojima se govorilo na prezentaciji, jedna izgleda veoma bitno – „asynchronous timewarp“.

Ova funkcija omogućava da engine koriguje već renderovani frame pre nego što isti bude poslate na HMD, i to samo za promene koje su neophodne za bolji VR prikaz. Iako ne deluje kao neka značajna stvar, ovo ipak jeste jer „asynchronous timewarp“ sa ovim sistemom omogućava mnogo kasnije korekcije na slici koje nastaju usled pokreta glave, što automatski redukuje poznato VR seckanje i smanjuje „latency“ u prikazu. Sve ovo pruža prijatniji osećaj pri korišćenju Oculus Rift-a, što je jedan od elemenata koji uvek zahteva unapređenje.

Oculus SDK 1.3 i „asynchronous timewarp“ radi na svim grafičkim kartama, a AMD i nVidia su pomogli da se ovaj SDK razvije, sve naravno u cilju poboljšanja ukupnih performansi. Sada ostaje samo da „diveloperi“ novi SDK implementiraju u svoj softvare, ali bi to trebalo da bude veoma brzo.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: