Netflix: Fokus grupe za odabir novih serija
Netflix se okreće tradicionalnim strategijama kada je odabir novih sadržaja u pitanju, pa na scenu stupaju fokus grupe koje se u Holivudu koriste odavno.
Radi se o tome da platforma originalne filmove i serije prikazuje određenom broju korisnika, a kako bi od njih dobila kritike. Gledaoci popunjavaju upitnike u kojima mogu da zapišu ono što im se dopalo, ono što nije, kao i stvari koje bi rado promenili. Fokus grupe se biraju samo među korisnicima iz Sjedinjenih Američkih Država, a aktivne su već godinu dana.
Ovakav način ocenjivanja sadržaja se u filmskom svetu koristi već decenijama, a producentima služi za to da se napravi sadržaj koji će privući najširu publiku. Tako je na primer promenjen kraj filma Terminator 2, a nakon što je fokus grupa ocenila da ne odgovara.
Još uvek nije jasno šta je motivisalo vaj potez, najverovatnije sve veća i ozbiljnija konkurencija.
Izvor: Engadegt