Netflix izdao neobično upozorenje za korisnike
Netflix je prošle nedelje predstavio postapokaliptični triler Bird Box, te ubrzo objavio podatke o gledanosti, po kojima je u prvoj nedelji prikazivanja film pogledan sa više od 45 miliona naloga. Tako se film popeo u sam vrh liste najgledanijih originalnih Netflix sadržaja, te bi sve proteklo po planu da neki gledaoci nisu otišli dalje od prostog gledanja i komentarisanja filma, te deo zapleta preneli u sopstvenu stvarnost.
Upravo zbog toga je kompanija bila prinuđena da izda saopštenje u kojem apeluje na korisnike da sebe i druge ne dovode u opasnost. Naime, radi se o tome da glavni junaci filma najveći deo vremena provode sa povezom preko očiju, te se kroz svet kreću bez pomoći čula vida, a kako bi izbegli onostrana bića koja na žrtve deluju tek kada ih ove pogledaju. Iz toga nastao #BirdBoxChallenge, novi izazov na društvenim mrežama koji se zasniva na konceptu povezanih očiju, te funkcioniše tako što oni koji učestvuju svoje svakodnevne aktivnosti obavljaju vezanih očiju, i snimke kasnije objavljuju na društvenim mrežama.
#BirdBoxChallenge: @michaelstrahan attempts to put lipstick on @sarahaines with a blindfold on! #GMADay https://t.co/G4PdrKdY6w pic.twitter.com/h5HIWtJtXw
— Good Morning America (@GMA) January 2, 2019
Upozorenje je došlo nakon što su neki ljubitelji filma otišli predaleko, te u izazov uključili čitave porodice i tako ih doveli u opasnost. Eksperti ističu da ovaj fenomen ukazuje i na rastući uticaj Netflix-a, što se, kako tvrde, vidi i vezanih očiju.
Izvor: The Motley Fool