PayPal naložio klijentu da uništi staru violinu
Jedna žena po imenu Erika prodala je staru francusku violinu koja je preživela Drugi svetski rat kupcu u Kanadi za dve i po hiljade dolara. Međutim, kupac je naknadno posumnjao u verodostojnost violine i zahtevao svoj novac natrag. Kad je svoje brige poverio PayPal-u, naložili su mu da uništi violinu i refundirali mu novac. Erika je na internetu izrazila svoju nevericu što je PayPal rekao kupcu da uništi violinu kako bi mu novac bio nadoknađen. „Oni su violinu proglasili falsifikatom, iako tako nešto ne postoji“, žali se Erika. Kupac je čak poslao fotografiju uništene violine. Bivša vlasnica violine ne shvata zašto PayPal nije savetovao kupca da joj jednostavno vrati violinu.
Zaista, zašto PayPal to nije učinio? Izgleda da kompanija ima stavku u korisničkom ugovoru za proizvode koji „znatno odudaraju od opisa“ ili koji se smatraju falsifikatima. PayPal se obavezuje da u slučaju prodaje falsifikata refundira ceo iznos kupcu. U tom slučaju prodavac ne dobija sporni predmet natrag jer se on uništava. PayPal je na Erikine optužbe odgovorio da je uništenje dobara koji se smatraju falsifikatima u skladu sa zakonima mnogih zemalja.
Iako je violinu pregledao vrhunski stručnjak pre prodaje i potvrdio njenu autentičnost, i dalje se ne zna zbog čega je PayPal tako spremno poverovao da je reč o falsifikatu. Kompanija je odbila da odgovori na to pitanje i navodno preispituje ceo slučaj.
Izvor: CNET News