BIZIT 11 - prvi dan

Proglašeni pobednici četvrtog Bubble Cup takmičenja

Bubble Cup takmicenje (2) Tim Suit Up! u sastavu Ivica Kičić, Ivan Katanić i Gustav Matula iz Hrvatske pobednik je ovogodišnjeg, četvrtog po redu, Bubble Cup takmičenja u rešavanju algoritamskih problema. Drugo mesto pripalo je timu Wehmuma iz Bugarske, dok se na treće mesto plasirao tim Ex1t, takođe iz Bugarske. Takmičenje je održano u prostorijama Računarskog centra Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu. Tokom pet sati finalisti su, zahvaljujući svojem znanju i veštini, rešavali algoritamske zadatke u razvojnom okruženju i programskom jeziku po izboru. Pobednici su osvojili izuzetno vredne nagrade, ali s obzirom na izuzetno jaku konkurenciju i na više od 500 učesnika iz 5 zemalja regiona, svi su se složili da je dobar plasman u ovom prestižnom takmičenju ipak najveća nagrada.

Ovom prilikom nagrađena i najuspešnija srednjoškolska ekipa Gari iz Novog Sada, za koju je nagradu obezbedio Majkrosoftov program “Partneri u učenju”.

Učešće na Bubble Cup-u pružilo nam je šansu da spoznamo svoje mogućnosti i koliko smo zaista vešti u programiranju. Ovo pobeda nam zaista mnogo znači jer predstavlja priznanje za naš trud. Programiranje je naš poziv, ali dok rešavamo algoritme, istovremeno se i dobro zabavljamo“ izjavio je član pobedničkog tima Suit Up, Ivica Kičić, student Prirodoslovno-matematičkog fakulteta iz Zagreba. Ova ekipa je inače lani osvojila drugo mesto na Bubble Cup-u.

Pročitajte i:  Tri igre Call of Duty u Xbox Cloud Gaming 25. oktobra 

U finalu timskog takmičenja u rešavanju algoritamskih problema namenjenog studentima i srednjoškolcima u Srbiji i regionu, učestvovalo je 19 ekipa. Da bi stigli do finala, učesnici su morali da prođu naporan i uzbudljiv put.

Takmičenje se sastoji iz tri runde, od kojih su prve dve kvalifikacione i izvode se on-line, preko sajta takmičenja www.bubblecup.org. U trećoj, finalnoj rundi najuspešnije ekipe takmiče se uživo. U toku finala, takmičari su za svaki rešen zadatak dobijali po jedan balon ispunjen helijumom koji su bili vezani za šolje (bubble cups) postavljene na stolovima, a preko Live Score sistema takmičari su mogli da vide na kojoj se poziciji trenutno nalaze i kakve su im šanse za pobedu. Cilj takmičenja, čiji su glavni organizatori Informaciono društvo Srbije i Microsoft Razvojni centar Srbija, jeste popularizacija programiranja među mladima i poboljšanje uspeha ekipa naše zemlje na prestižnim međunarodnim takmičenjima.

Iz godine u godinu sve više mladih prijavljuje se za ovo takmičenje. To nam govori da smo na dobrom putu ka ostvarenju cilja – popularizaciji programiranja medju mladima Srbiji. Kroz takmičenje Bubble Cup pružamo mogućnost mladim programerima da iskažu svoju potencijal, a oni pokazuju na ovaj način da Srbija ima puno mladih, pametnih i kreativnih ljudi“, izjavio je Dragan Tomić, direktor Razvojnog centra Microsofta u Srbiji.

Pročitajte i:  4 načina da zaštitite svoje važne beleške

Ove godine je od oko 500 učesnika, odnosno 140 timova sa teritorije Hrvatske, Bosne, Makedonije, Rumunije i Srbije, pristiglo 914 rešenja, kao odgovor na zadate probleme u okviru dve online kvalifikacione runde.

Prijatelji takmičenja su Računski centar Elektrotehničkog fakulteta u Beogradu, Rektorat Univerziteta u Beogradu i Ministarstvo prosvete Republike Srbije.

Izvor: Microsoft

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: , , ,