Od 2012. Nokia menja pozivnu melodiju na telefonima

Nokia je pokrenula globalnu kampanju u kojoj poziva sve zainteresovane da budu kreativni i komponuju novu verziju prepoznatljive melodije kojom zvone Nokia telefoni. Sve melodije mogu biti predložene ili preslušane i ocenjene na internet lokaciji http://nokiatune.audiodraft.com.

Prepoznatljiva Nokia melodija nastala je iz kompozicije „Grand Vals“ koju je komponovao Francisco Tárrega i koja je prvi put predstavljena kao melodija zvona za mobilni telefon 1994. godine sa Nokia 2100 serijom. Od svog nastanka, ova melodija postala je jedna od najčešće korišćenih i njom su se oglašavale stotine miliona Nokia telefona. Procena je da se ova muzika čuje preko milijardu puta svakog dana.

Pronađite kompozitora u sebi
Nokia u saradnji sa kompanijom AudioDraft, svetskim ekspertom u plasmanu audio sadržaja, traži melodiju koja je sveža, ekspresivna, originalna i kreativna. Svi učesnici su ohrabreni da eksperimentišu starijim i novijim Nokia melodijama i naprave sopstveni muzički komad, zvuk ili aranžman. Trajanje melodije bi trebalo biti najviše 30 sekundi, a poslednji rok za prijavu je 2. oktobar 2011. godine.

Pročitajte i:  Huawei P20 Pro dolazi sa tri kamere i glavnim senzorom od 40MP

Finale
Pet kompozicija koje dobiju najviše galsova tj. lajkova kvalifikovaće se za finale. Dodatnih pet biće izabrano od strane žirija koji će tada odlučiti o pobedniku. Žiri će činiti neki od najprepoznatljivijih imena muzičke industrije kao što su Kai Broner, jedan od osnivača Audio Branding akademije, Julian Treasure, poznatiji po svojim „TED talks“ i autor kompozicije „Sound of Business“ kao i Mark Dewings, direkto za brend i marketing komunikacije u kompaniji Sound Cloud.

Nagrade
Pobednička melodija biće uključena na odabranim modelima koje će Nokia predstaviti 2012. godine. Dodatno, pobednička melodija biće dostupna na servisu Ovi Store kao i u Brand Book –u kompanije Nokia. Autor kompozicije osvojiće i novčanu nagradu od 10.000 američkih dolara. Pet finalista će takođe imati svoju melodiju postavljenu na Ovi Store i osvojiti po 1.000 američkih dolara.

Izvor: Inquier

Facebook komentari:
Kaspersky Lab
Tagovi: