Roblox uvodi avatar-bazirane glasovne pozive sa praćenjem facijalnih pokreta
Na svojoj godišnjoj konferenciji za developere, Roblox je detaljno opisao svoje skorašnje planove za širenje izvan svog identiteta kao igračke platforme za decu.
Ovaj proizvod spaja postojeće avatare, glasovni čet i facijalne animacije
Kompanija već širi svoje horizonte – Roblox je ranije ove godine najavio da će podržavati sadržaj za korisnike starije od 17 godina – i novi proizvod za video pozive sa animiranim karakterima koji će se lansirati kasnije ove godine izgleda da je deo tog plana.
Delimično kao Zoom i delimično kao Memoji, korisnici će moći da pozovu prijatelja koji takođe koristi Roblox i započnu virtualno druženje u novom proizvodu pod imenom Roblox Connect. Pozivi na bazi glasa spajaju dva avatara u virtuelnom prostoru (primeri su dok i kamp), koristeći postojeća ulaganja Robloxa u praćenje facijalnih pokreta za iskustvo koje je prisutnije i uključujuće.
“U skoroj budućnosti, avatar osobe će oponašati njihove tačne facijalne izraze, sve do iste brzine treptanja”, napisao je CTO i CPO Robloxa u saopštenju. Roblox Connect će biti lansiran kasnije ove godine, a kompanija će proizvod staviti na raspolaganje developerima, otvarajući ga za više inovacija iz njihove kreativne zajednice.
Ovaj proizvod spaja postojeće avatare, glasovni čet i facijalne animacije bazirane na kameri Robloxa u nešto što bi moglo da se izdvoji od tradicionalnih svetova na ovoj platformi.
Kompanija takođe cilja na “realističnije” kretanje svojih avatara u budućnosti, a ti planovi mogu uključivati mapiranje pokreta za gestikulacije rukama i kretanje gornjeg dela tela. Pretpostavlja se da će ove dodatke takođe široko koristiti osnovni konzumenti koji već koriste Roblox.
“Iza scene, mi suštinski pakujemo studio za imitiranje pokreta u stilu Holivuda u nešto što može da se izvodi na mobilnom telefonu ili laptopu – bez potrebe za opremom ili tačkama za praćenje pokreta”, stoji u saopštenju. “Kamera uređaja je sve što je potrebno za hvatanje pokreta i prevod u stvarnom vremenu.”
Kompanija se kladi da će više ljudi želeti virtualne avatare kako bi izrazili svoje emocije u budućnosti, ali za sada je ta tehnologija obično dovoljno neprijatna ili uznemiravajuća, da je više trik nego osnovni način za produžene glasovne razgovore. Ipak, zajednica Robloxa je vrlo odana ovoj platformi i možda će ceniti nove načine za međusobnu komunikaciju – čak i one koji se nisu zaživeli drugde.
Osim Roblox Connect, kompanija je imala niz drugih najava na svojoj konferenciji za razvojne programere, uključujući vest da će Roblox konačno biti dostupan na PS4 i PS5 od narednog meseca. Kao konkurent Epic, tvorac Fortnite-a, Roblox agresivno pristupa tome da svoju aplikaciju čini dostupnom i lako upotrebljivom na različitim platformama, a Sonyjeva igraća konzola bila je očigledni izostanak u toj strategiji već neko vreme.
Izvor: Techcrunch