Snap se suočava sa lošom prodajom naočara za proširenu stvarnost

Iako su bili jedan od navodno najpoželjnijih poklona tokom prošle zime, interesovanje potrošača za Spectacles iz kompanije Snap ubrzo je prestalo, što je kompaniju ostavilo u nepovoljnom položaju. Naime, očekivalo se da se potražnja nastavi i posle prošlogodišnje praznične sezone, te je naručena proizvodnja još stotine hiljada jedinica, ali se to nije dogodilo, te proizvodi još uvek borave u skladištima.

Početkom oktobra izvršni direktor kompanije Evan Spiegel rekao je da je do tog trenutka prodato 150.000 jedinica, što nije dobar rezultat ako se ima u vidu da je više od toga ostalo neprodato, iako portal The Information naznačava da se u okviru proizvoda koji nisu prodati nalaze i oni čiji delovi mogu da se iskoriste u okviru drugih proizvoda. Spiegel je pokušao da Spectacles predstavi kao relativno uspešan proizvod, te naznačio kako je premašio rezultate Apple-ovog prvog iPod-a, te dodao da će tehnologija tog tipa predstavljati važnu tačku u daljem razvoju kompanije, a da će njena važnost moći da se u potpunosti sagleda tek za deset godina.

Pročitajte i:  Slaba prodaja HomePod-a kompanije Apple

Snap, prema portalu The Information, raspolaže timom za hardver od 150 ljudi, ali nije poznato na čemu trenutno rade. Bilo je naznaka da se u kompaniji radi na modelu drona, ali se od toga nedavno odustalo. Tim, navodno, radi i na novim naočarima za proširenu stvarnost, ali bi kompanija morala da uloži velike napore da bi se došlo do kvalitetnog proizvoda, ted a ponovo rizikuje lošu poziciju na tržištu.

Izvor: The Verge

Facebook komentari:
SBB Solutions
Tagovi: , , , , , ,