Spotify preuzima kompaniju Findaway
Dogovor između kompanija sugeriše da Spotify želi da izgradi sopstvenu biblioteku takozvanih digitalnih „audio knjiga“.
Spotify je platfoma koja sve više proširuje svoje mogućnosti. Usluga streaming-a je preuzela platformu koja se bavi digitalnom audio tehnologijom odnosno „audio knjigama“ Findaway, objavile su obe kompanije. Uslovi ugovora nisu objavljeni, ali akvizicija sugeriše da Spotify želi da izgradi sopstvenu digitalnu biblioteku „audio knjiga“.
Findaway je kompanija sa sedištem u Ohaju koja se može pohvaliti katalogom više od 325.000 naslova. Kompanija ima partnerstva sa Apple-om, Amazon-om i drugim maloprodajnim kompanijama, a takođe pravi alate za kreatore „audio knjiga“.
Iako još nije jasno kako bi Spotify mogao da integriše katalog kompanije Findaway u sopstvenu uslugu, kompanija je u saopštenju navela da će joj ugovor pomoći da „brzo poveća svoj katalog audio knjiga“ i stvori nove mogućnosti za autore i izdavače.
Spotify ima velike ambicije
Ova investicija nije prvi pokušaj Spotify platforme da se oproba u radu sa „audio knjigama“ i približi što većem broju slušalaca. Kompanija je ranije eksperimentisala sa nekoliko klasika u javnom domen i „audio knjigom“ o Harry Potter-u na početku samog zatvaranja zbog korona virusa 2020.godine.
Ali ovakva investicija signalizira da platforma za streaming sada ima mnogo veće ambicije. Ovaj potez takođe odražava Spotify-jev pristup različitim audio/video sadržajima,, pošto je kompanija koristila brojne inovacije da napravi svoj katalog i alate za kreiranje.
Dakle, iako je do sada nejasno šta tačno Findaway znači za pretplatnike na Spotify-ja i potencijalne slušaoce „audio knjiga“, čini se da će biti mnogo više digitalnih „audio knjiga“ u budućnosti kompanije.
Izvor: Engadget