Maxi 2024

Sve(t) je marketing (Besplatno izdanje)

U PC Press-ovom novom besplatnom specijalu između ostalog možete saznati šta je to martech, kako spojiti jedinstveno iskustvo klijenta i automatizovati marketinške aktivnosti i da li je AI ubica brendova? Specijalno izdanje možete pronaći u našoj digitalnoj čitaonici ili ga preuzeti u PDF formatu.

PCPress.rs Image

Nalazimo se u eri potrošača koji su daleko svesniji svog značaja i mogućnosti izbora nego pre. Već i vrapci znaju da više nije dovoljno da imamo dobar i kvalitetan proizvod/uslugu da bismo privukli, a kamoli zadržali klijenta u našem timu. Veliki novac ulaže se u marketinške aktivnosti koje imaju za cilj da uvedu potencijalne klijente u prodajni levak (sales funnel), da ga drže za ruku i odvedu dublje, kroz svaki njegov nivo kako bi na kraju došli do tog svetog mesta – prodaje.

PCPress.rs ImagePCPress.rs Image

 

Kada je akvizicija završena, pred nama se ukazuje još zahtevnija prepona koju treba preskočiti a to je – Kako zadržati klijenta? Za digitalni marketing možemo da kažemo da je doživeo dodatnu ekspanziju tokom pandemije. Kompanije i brendovi koji su bili digitalizovani uspešno su se izborili sa izazovima koji su ih zadesili, dok su oni drugi počeli da ulažu u digitalizaciju. Šta nas čeka nakon pandemije, videćemo. Ostaje nam samo da pratimo dešavanja na globalnom nivou i održimo ritam.

Pročitajte i:  Pet razloga da vaša poslovna rešenja budu u oblaku

U specijalu možete pročitati:

  • Alati za martech
  • Lazar Džamić: Sumrak glamuroznog monologa
  • Extreme: CRM – glavni kuvar precizne i na pravom mestu dozirane marketing automatizacije
  • Kako unaprediti odnos s klijentima?
  • Miša Lukić: Digital(ai)gentni marketing
  • SAS: Hiperpersonalizacija – Novi hajp ili neminovnost?
  • Miroslav Varga: Internet marketing je sexy
  • Bora Miljanović: Ofanziva digitalnog marketinga
Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,