Tesla krivila vozače uprkos saznanju da su im delovi kratkog životnog veka

Rojters je u sredu objavio eksplozivan istraživački izveštaj koji beleži Tesline navodne obrasce namernog zanemarivanja i prebacivanja krivice na kupce za kvarove delova. Objašnjava se navodna dugogodišnja tendencija kompanije koju je predvodio Elon Mask da tvrdi da su vlasnici vozila učestvovali u „zloupotrebi vozača“, naplaćujući im popravke zbog kvarova uzrokovanih delovima za koje je kompanija interno raspravljala da su neispravni. Problemi su često povezani sa vešanjem i upravljanjem. Spolja gledano, Teslin prikaz problema kretao se od potpunog poricanja do delimičnog priznavanja.

PCPress.rs Image

Tesla ipak pogrešila

Nekoliko izveštaja u priči dokumentuje vlasnike Tesle kojima je rečeno da problemi sa njihovim automobilom potiču od prethodne štete ili zlostavljanja vozača.

Rojtersova istraga sugeriše da je Tesla znala da su mnogi delovi koji su zahtevali zamenu u modelu X – kontrolne ruke, vešanje i prednje poluosovine – imali visoke stope kvarova.

Proizvođač automobila predvođen Muskom odložio je povlačenje četiri godine, pristao je samo na jedan nakon što su kineski regulatori izvršili pritisak. Državna uprava za regulaciju tržišta opisala je „rizik od nesreća“ kao deo racionalizacije.

Pročitajte i:  Tesla vodi kupce na probnu vožnju kako bi pokazala svoju FSD tehnologiju  

Međutim, uprkos globalnim izveštajima o neuspesima, Tesla se nikada nije setio tog dela u SAD i Evropi. Kompanija je rekla američkim regulatorima da su problemi nastali zbog “zloupotrebe vozača”.

Nacionalna uprava za bezbednost saobraćaja na autoputu (NHTSA) istražuje Teslu od 2020. godine za prednju kariku (deo vešanja) u modelima S i X, a počela je da ispituje kvarove servo upravljača u modelu 3 i modelu I iz 2023. godine u julu.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: