Trusted Customer Relationships through data-driven moments, Filip Novak, Salesforce | BIZIT2022

Filip Novak, regionalni menadžer kompanije Salesforce, govorio je o izgradnji poverenja sa kupcima. To poverenje mora biti bazirano na konkretnim i egzaktnim podacima, a Salesforce je upravo tu da ponudi odgovarajuća rešenja i sveobuhvatnu poslovnu analitiku kako bi se to postiglo.

PCPress.rs Image

„Nova generacija je odrasla uz digitalne alate i tehnologije, a kriza je doprinela da dodatno koristimo digitalne kanale u svakodnevnom životu. Stoga je za brendove veoma bitno da u tom smislu gradi odnose sa kupcima, bazirane na poverenju i empatiji. Naglasak je uvek na korisničkom iskustvu, što je u najvećoj meri u domenu marketinga. Svaka interakcija i svaki moment su dodirne tačke između vas i kupaca, i to danas obuhvata i sve digitalne kanale komunikacije, ne samo maloprodaju i iskustvo koje kupci stiču u radnjama. Stoga kupac mora biti u centru pažnje svih kanala komunikacije, uvek i stalno“, rekao je Filip.

Celokupno izlaganje Filipa Novaka možete pogledati na linku ispod kao i ostala predavanja i panele koji su se održali prvog dana BIZIT konferencije.

Ukoliko vam se dopada sadržaj konferencije, pozivamo vas da nam se pridružite na zvaničnom BIZIT YouTube kanalu i zapratite nas tako što ćete pritisnuti dugme Subscribe, kako bismo sledeće godine bili još bolji i brojniji.

Facebook komentari:
Pročitajte i:  Pet razloga da vaša poslovna rešenja budu u oblaku
SBB

Tagovi: ,