YouTube pooštrava kontrolu sadržaja

Google će, navodno, početi strožije da proverava YouTube kanale koji su deo Google Preferred premium programa oglašavanja, izveštava Bloomberg Technology. Anonimni izvori kažu Bloombergu da će kompanija koristiti i ljudske moderatore i mašinsko učenje kako bi identifikovala video zapise koji ne bi trebalo da budu deo Preferred programa. Ovaj potez je navodno odgovor na zabrinutost oglašivača zbog neprimerenih video snimaka sa decom, kao i uvredljivog ponašanja od strane YouTube zvezda kao što je Logan Paul, koji je izbačen iz Preferred platforme.

Nova pravila se prvenstveno tiču Google-ovog programa oglašavanja Preferred Program, koji je posebno stvoren za najveće oglašivače i omogućava im da se za određenu veću naknadu direktno oglašavaju na pet odsto najpopularnijih YouTube kanala. Zbog nastalih kontraverzi određeni broj oglašivača povukao se iz ovog programa, zbog čega su u Google-u bili prisiljeni da dodatno pooštre pravila vezana za objavljivanje video sadržaja. Međutim, nedavna kontroverza vezana za Logana Paula naizgled je uhvatila YouTube nespremnim. Paul je sam uklonio video, ali nakon što je već stigao do šire publike, a kopije su nastavile da cirkulišu platformom. Ovo je takođe deo veće krize za Google, koji je početkom prošlog meseca rekao da širi svoje osoblje moderatora na 10.000 ljudi.

Pročitajte i:  YouTube donosi opciju za razmenjivanje poruka

Stvoriće se novi tim sastavljen od deset hiljada zaposlenih čiji će zadatak biti da pregledaju svaki video iz Google Preferred Programa pre njegove objave na servisu. Takođe, stvara se i posebna bela lista samostalnih kreatora sadržaja i kompanija koje svoj video sadržaj postavljaju na servis, a pokazali su se pouzdanima, a to bi trebalo uveriti oglašivače što se tiče njihovih ulaganja u YouTube.

Izvor: The Verge

Facebook komentari: