ASUS ROG Flow

AEVI i Mastercard proširuju svoje partnerstvo

AEVI i Mastercard Payment Gateway Services (MPGS) najavili su proširenje svog partnerstva kako bi pojednostavili višekanalno iskustvo kupovine korišćenjem tehnologija i dosega koje obe kompanije imaju.

AEVI integriše plaćanja i podatke putem svih korisničkih kanala pružajući otvorenu platformu nezavisnu kako od uređaja, tako i od pojedinačnih rešenja. Ova platforma, u kombinaciji sa sveobuhvatnim MPGS uslugama za digitalni gateway (virtuelni POS uređaj koji omogućava prihvat kartičnih plaćanja na internetu), za trgovce predstavlja još jedan izbor koji dovodi plaćanja upravo tamo gde je korisnik – kroz više dodirnih tačaka u prodavnicama i online.

AEVI i MPGS će se kroz partnerstvo prvenstveno fokusirati na Evropu, sa dodatnim mogućnostima za širenje usluga. Omogućavanjem olakšanog pristupa bilo kojoj tehnologiji plaćanja i poslovnom rešenju, partnerstvo će pomoći bankama, bankama prihvatiocima, pružaocima rešenja za plaćanje, nezavisnim prodajnim organizacijama i nezavisnim dobavljačima softvera, da povećaju digitalnu efikasnost i unaprede inovacije u okviru svojih platnih iskustava.

Pored razvoja poslovne saradnje, Mastercard postaje manjinski investitor u kompaniji AEVI, zajedno sa postojećim deoničarima Diebold Nixdorf, HPE Growth Capital i Schroder Adveq, pri čemu će Diebold Nixdor ostati većinski deoničar. Finansijski uslovi ulaganja nisu objavljeni.

Pročitajte i:  Mastercard: Digitalna rešenja za realne potrebe

Majk Kamerling, izvršni direktor u kompaniji AEVI rekao je: „Komercijalni odnos i ulaganje u kapital koje najavljuju Mastercard i AEVI, pomoći će da kompanija AEVI brže ostvari svoj cilj da postane standardna platforma u industriji za integraciju plaćanja licem u lice. AEVI će biti u boljoj poziciji da pruži podršku svim svojim korisnicima, te da istraži više tržišnih prilika kao i da to čini brže.”

Kit Daglas, izvršni potpredsednik MPGS-a izjavio je: „Više nego ikada ranije, mi vidimo usklađivanje digitalnih i fizičkih kanala plaćanja kao ključni pokretač unapređenja korisničkog iskustva. Nastojaćemo se osloniti na ovu saradnju i prošireni odnos kako bismo podržali naše zajedničke korisnike trgovce i partnere u njihovim nastojanjima da razvijaju i jačaju potrošačke odnose.”

Facebook komentari:
BIZIT Seminar

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.