ePlaneta

AI influenseri mame škakljivim fotografijama

CGI influenseri nisu ništa novo, budući da već godinama „žive“ savršene živote na društvenim mrežama. Već su privukli veliki broj korisnika, pa su sledeći logičan korak AI imitatori života na visokoj nozi.

PCPress.rs Image

Jedna influenserka je pre nekoliko meseci napravila AI chatbot verziju sebe, koji je potom iznajmljivala kao virtuelnu devojku (za svega jedan dolar). Ali to nije sve – stvari polako postaju još uvrnutije. Zahvaljujući AI generatorima slika kao što su Stable Diffusion i Midjourney nastale su čitave serije fotografija iz života ljudi koji uopšte ne postoje.

Skoro svi AI influenseri se predstavljaju kao žene, a škakljive fotografije imaju na desetine hiljada lajkova. Iluzije su, kako se tvrdi, prilično ubedljive, mada oni koji su već navikli na internet lako mogu da uoče razlike – niko nema tako savršenu kožu kao AI influenseri.

Pročitajte i:  BIZIT Plus Seminar: Dostizanje novih visina u procesu prodaje sa AI
https://twitter.com/AiModelMilla/status/1680491709593944065?s=20

Jedan od popularnijih profila je “Milla Sofia“, a u opisu se predstavlja kao „virtuelna devojka iz Helsinkija“. Već ima na desetine hiljada pratilaca na Instagram-u, Twitter-u i TikTok-u. To što ne postoji ne znači da joj pratioci ne pišu – skoro svaki post ima ogroman broj lajkova i komentara. Sofia traži i posao, a ima i svoj web sajt gde piše da može da „radi“ kao model.

https://twitter.com/AlexisIvyedge/status/1680957824913014785?s=20

Jednostavnom pretragom na Twitter-u može da se pronađe još sličnih influenserki kojima takođe ne manjka pratilaca. Možda je vreme za AI kreatore sadržaja, jer oni pravi samo prave štetu – sećamo se priče iz 2018. godine, kada je farma Bogle Seeds morala je da zatvori svoje imanje za sve posetioce, a zbog viralne fotografije polja suncokreta koja je mnoge Instagram hodočasnike motivisala da istog trenutka krenu na put, te prošetaju pomenutim poljima, ne bi li i sami postali viralni.

I to nije usamljen primer, budući da se zarad dobre fotografije često prelaze sve granice.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,